Erlebnisse

Zlatna koza - Capra d' oro: Kandidature 2010

 Gourmet vodič sjeverozapadne Istre - [2.78 MB]

Bike vodič sjeverozapadne Istre - [5.07 MB]








Terra Magica i Poreč Classics - [180 KB]


























»


Na poziv Turističke zajednice Istarske županije za dodjelu godišnje nagrade Zlatna koza - Capra d'oro objavljen 27. rujna 2010. godine povodom Svjetskog dana turizma pristiglo je 18 kandidatura: 

1. TZ Umag-Umago:
Gourmet vodič sjeverozapadne Istre, nakladnik: Turističke zajednice Umag-Umago, Novigrad-Cittanova, Brtonigla-Verteneglio, Buje

2. TZ Umag-Umago:
Bike vodič sjeverozapadne Istre, nakladnik: Turističke zajednice Umag-Umago, Novigrad-Cittanova, Brtonigla-Verteneglio, Buje

3. Istraturist, Istra D.M.C. Umag:
21. Studena Croatia Open Umag-Umago

4. Istraturist, Istra D.M.C. Umag:
Web portal Tenistra (www.tenistra.com)

5. Inicijativa za promociju umjetnosti Mediterana, Umag-Umago:
11. međunarodni festival komornog teatra Zlatni lav

6. Riviera Poreč:
1. Festival Valamar Jazz Poreč (www.valamarjazz.com)

7. Udruga Musicistra, Poreč-Parenzo:
10. Mediteranski folklorni susreti Zlatna sopela: Tradicijska kultura Mediterana i hanzeatski Baltik

8. Udruga Musicistra, Poreč-Parenzo:
Glazbeni festival Terra magica, ljetna glazbena akademija i Poreč Classics, koncerti klasične glazbe

9. Casanovafest, Pula-Pola:
2. Casanovafest Vrsar-Orsera, festival ljubavi i erotike

10. TZ Rovinj-Rovigno:
4. Noć Sv. Lovre, 12.08.2010.

11. Maistra, Rovinj-Rovigno:
Projekt Susret Istoka i Zapada

12. Maistra, Rovinj-Rovigno:
Događanja Future Now Vol 1

13. Maistra, Rovinj-Rovigno:
Guestnet, najnovije informacije o uslugama i događanjima u destinaciji

14. Maistra, Rovinj-Rovigno:
Projekt Tajanstvena večera u Hotelu Adriatic

15. Arenaturist hoteli, Pula-Pula:
Projekt Arenaturist preporučuje / Arenaturist recommends

16. TZ Buzet:
Buzetska naušnica, izrada i promocija replike kulturnog dobra kao autohtonog suvenira

17. Miracolina, Fažana-Fasana:
Web portal www.histrica.com

18. Istriana Travel, Buzet:
Ročka freskoslikarska radionica


Opis projekata:


1. TZ Umag-Umago

Gourmet vodič sjeverozapadne Istre
Nakladnik: Turističke zajednice Umag-Umago, Novigrad-Cittanova, Brtonigla-Verteneglio, Buje
Nova izdanja Bike i Gourmet vodiča sjeverozapadne Istre za područje Umaga-Umago, Novigrada-Cittanova, Brtonigle i Buja rađena su i dizajnirana u skladu s vizualnim identitetom destinacije, klastera i Istre kao turističke destinacije. Novim pristupom opisu bogate i gourmet i bike ponude klasterskog područja gostima se nastojalo prezentirati dio sve atraktivnijih segmenata turističke ponude koja privlači sve brojnije posjetioce, posebice u pred i posezoni. Vodiči su tiskani u četiri jezične varijante (hr/it, de/en) u nakladi od 30.000 primjeraka Gourmet vodič te od 20.000 komada za Bike vodič.

Jedinstveni Gourmet vodič sjeverozapadne istre predstavlja gourmet projekt koji gostima daje potpunu informaciju o iznimno bogatoj enogastronomskoj ponudi ovog kraja. Specifičnosti i brojne različitosti u vodiču prepoznatljive su kroz zasebne itinerere, a to su sljedeći: Put maslinovog ulja, Put istarskog terana, Put istarske malvazije, Put momjanskog muškata, Put mesa istarskog goveda, Put divljih šparoga, Put bijelog tartufa, Put mirisa mora te Putevi agroturizama i domaće kuhinje. Kako bi se gostima unaprijed približili jedinstven gourmet doživljaj svakog pojedinog itinerera, uz popis predloženih agroturizama, pridodani su recepti za pripremu tipičnih jela istarskog podneblja.
Opširnije na:
Gourmet vodič sjeverozapadne Istre - [2.78 MB]



2. TZ Umag-Umago
Bike vodič sjeverozapadne Istre
Nakladnik: Turističke zajednice Umag-Umago, Novigrad-Cittanova, Brtonigla-Verteneglio, Buje
Bike vodič namijenjen je prvenstveno svim ljubiteljima biciklizma koji će među mnogobrojnim opisanim stazama sigurno pronaći onu koja najbolje odgovara upravo njihovim zahtjevima i potrebama. Vođeni željom da se gostima omogući što kvalitetniji, sadržajniji i raznovrsniji biciklistički odmor u Istri, osim detaljno opisanih i posebno imenovanih biciklističkih staza, vodič obuhvaća i izbor najkvalitetnijih konoba, restorana, agroturizama te proizvođača vina i maslinovog ulja koja se nalaze na pojedinoj biciklističkoj ruti. Sastavni dio vodiča je detaljna biciklistička karta s ucrtanim i opisanim stazama veoma korisnim i ljubiteljima planinarenja, a dodatnu vrijednost joj pridodaju korisna pravila ponašanja prilikom vožnje prometnicama. Vodič dijeli područje klastera na 13 različitih staza za svaku od koje opisuje itinerer te posebno izdvaja što na toj stazi vrijedi pogledati.
Opširnije na:
Bike vodič sjeverozapadne Istre - [5.07 MB]


3. Istraturist, Istra D.M.C. Umag
21. Studena Croatia Open Umag-Umago
Posljednja dva desetljeća u Umagu-Umago se, u organizaciji Istraturista, održava teniski turnir ATP Studena Croatia Open. S obzirom da je turnir prerastao svoje sportske okvire te da su koncerti i zabavni noćni program već uobičajeni standard eventa, u cilju unaprjeđenja ovog eventa, a kao novost turnira, organiziran je prvi Istrian Gurmet & Jazz Festival. Okosnicu ovogodišnjeg turnira činila su tri dijela:

Opširnije na:
Studena Croatia Open Umag - [277 KB]


4. Istraturist, Istra D.M.C. Umag

Web portal Tenistra.com
Za potrebe ovogodišnjeg 21. ATP turnira Studena Croatia Open Umag pristupilo se izradi potpuno novih web stranica pri čemu je polazna osnova pri kreiranju web stranica bio ovogodišnji koncept ATP turnira, tematski podijeljen na tri osnovna dijela:

  1. sportski dio: www.tenistra.com/tenis/naslovnica.aspx
  2. zabavni dio: www.tenistra.com/fun/naslovnica.aspx
  3. gourmet dio: www.tenistra.com/gourmet/naslovnica.aspx

Obzirom da su novom web stranicom objedinjena sva tri dijela turnira, pristupilo se i izmjeni osnovne adrese pa je prethodna www.croatiaopen.hr zamijenjena u www.tenistra.com. U kreativnom smislu, „Tenistra“ kao ključna riječ domene, a kao riječ koja nema poznato značenje, ima za cilj potaknuti razmišljanje o tome: što je tenistra? Tenistra je: Istra, sport, zabava i gourmet. Ovisno o temi poglavlja, stranica pruža informacije o programima, lokaciji na kojoj se odvija program, podatke za kupnju karata i smještaja, uz kvalitetnu multimedijalnu podršku (foto i video).
Za potrebe snimljenih video materijala otvoren je zaseban kanal na popularnom video servisu  YouTube: www.youtube.com/user/UmagTV1.
Analiza prometa obavljena po završetku turnira pokazuje da je stranice u tjednu turnira (u razdoblju od 26.07. do 01.08.2010.) posjetilo 80.000 jedinstvenih posjetitelja. Struktura pokazuje da su na prvom mjestu posjete iz Hrvatske (20%) te odmah iza njih slijede posjete s naših najvažnijih emitivnih tržišta: Italije (17%), Austrije (8%), Slovenije (8%) i Njemačke (4%). Ukupno je zabilježeno posjeta iz čak 130 zemalja svijeta, dok je video materijal u navedenom razdoblju zabilježio gotovo 27.000 posjeta. Osim direktnih koristi za sam turnir, web stranica doprinosi daljnjoj promociji istarskog turizma na način koji je prihvatljiv modernom putniku.
Opširnije na:
Tenisistra - [511 KB]
www.tenistra.com


5. Inicijativa za promociju umjetnosti Mediterana, Umag-Umago
11. međunarodni festival komornog teatra Zlatni lav
Duh komornog teatra u Umagu-Umago utjelovljen je kroz lik gospodina Antonia Coslovicha koji je dvadesetih godina 19. stoljeća sagradio hotel „Al Leon d'oro“ (K Zlatnom lavu) u kojem je opremio malo kazalište sa stotinjak mjesta. Zasnivajući se na obilježjima convivenze (suživota) Hrvata, Slovenaca i Talijana te na bogaćenju kulturne i kazališne festivalske tadicije Republike Hrvatske, festival „Zlatni lav“ selektorski obrađuje reviju suvremenog kazališta na datu temu u interkulturalnom duhu Istre. Na ovogodišnjem 11. festivalu Zlatnog lava izvedeno je deset predstava iz brojnih gradova Hrvatske, Slovenije, Crne Gore i Makedonije čiji bi se zajednički kontekst, predtekst i podtekst mogao sažeti u rečenici: Kako živjeti u vremenu bez ljubavi.
Opširnije na:
www.zlatni-lav.hr


6. Riviera Poreč
1. Festival Valamar Jazz Poreč (www.valamarjazz.com)
Projekt Festival Valamar Jazz Poreč zamišljen je i organiziran kako bi se obogatila kulturna i turistička ponuda grada Poreča-Parenzo, animirao grad u festivalskim danima te u njega doveo novi segment gostiju. Posebnost je festivala njegovo odvijanje na različitim gradskim lokalcijama, na otoku Sveti Nikola i na prostoru iza Ville Polesini te u starogradskoj jezgri grada Poreča. U 2010., prvoj godini festivala nastupili su: Claudia Acuña, Dave Holland & Pepe Habichuela Flamenco Project, Edward Simon Trio, Dianne Reeves, Maurice Brown Qquintet Abraham Inc, Angela Brown i Mike Sponza Trio te Sanmera Band.
Opširnije na:
ValamarJazz - [1.07 MB]
www.valamarjazz.com


7. Udruga Musicistra, Poreč-Parenzo
10. Mediteranski folklorni susreti Zlatna sopela: Tradicijska kultura Mediterana i hanzeatski Baltik
Mediteranski folklorni susreti „Zlatna sopela“ međunarodni je folklorni festival baziran na želji prikaza tradicijske kulture mediteranskog prostora, otoka, obale i zaobalja Mediterana. Odlukom Kongresa Međunarodnog savjeta organizatora festivala folklora i tradicijske kulture CIOFF, koji kao nevladina organizacija djeluje u okviru UNESCO-a, porečki Mediteranski folklorni susreti Zlatna sopela službeni je mediteranski festival Južnoeuropskog i afričkog sektora CIOFF. Održan je u Poreču, od 27. lipnja do 3. srpnja 2010. godine, a tema festivala je bila: Tradicijska kultura mediterana i hanzeatski Baltik. Na festivalu sudjeluju grupe iz Finske, Rusije (Karelija i europski sjever), Švedske, Norveške, Estonije, Latvije, Letonije, Poljske, Njemačke, Slovačke, Mađarske, Austrije, Italije, Slovenije, Hrvatske, Meksika. Jedna od vrlo značajnih karakteristika programa Sopele je njegova otvorenost prema publici koja se ogleda u svakodnevnim defileima obalom u predvečernjim satima prije početka glavnog programa na trgu te posebnim svakodnevnim dopodnevnim animacijskim programima ulicama i trgovima Poreča gdje se plesači u potpunosti poistovjete s gostima. Organizirani su i dodatni sadržaji u suradnji s udrugom Bio Istra te izložba porečkih likovnih amatera na temu: more i Mediteran, a istaknimo i to da je Sopela povezana sa sličnim festivalom u Karlovcu i Piranu.
Opširnije na:
Zlatna Sopela - [5.48 MB]
www.musicistra.org


8. Udruga Musicistra, Poreč-Parenzo
Glazbeni festival Terra magica, ljetna glazbena akademija i Poreč Classics, koncerti klasične glazbe
U ovogodišnjem izdanju Terre magice, od 02. do 19.08. koji se sastoji od Ljetne glazbene akademije i Koncerata Poreč Classics, sudjelovalo je oko 40-ak polaznika iz 10 zemalja: Rusije, Mađarske, Austrije, Italije, Francuske, SAD, Hong Konga, Kosova, Slovenije i Hrvatske. Koncerti su ranijih godina održavani u Eufrazijevoj bazilici, a ove godine su, u suradnji s Valamarom, održani u Vili Polesini te u hotelu Diamant i jedan u Sv. Lovreču, povodom Lovrečeve. Ovogodišnji koncertni program posvećen je 200-oj godišnjici rođenja Roberta Schumanna, Fryderyka Chopina, 150-oj godišnjici rođenja Gustava Mahlera te 100-oj godišnjici rođenja Samuela Barbera.
Opširnije na:
Terra Magica i Poreč Classics - [180 KB]
www.musicistra.org


9. Casanova, Pula
2. Casanovafest Vrsar-Orsera, festival ljubavi i erotike
Drugi po redu Casanovafest održan je u Vrsaru-Orsera od 24. do 26. lipnja, u slavu poznatog zavodnika Giacoma Casanove koji je za života dva puta boravio u tom gradu. U posjeti Vrsaru-Orsera Giacomo Casanova je  1743. i 1744. posjetio Vrsar-Orsera koji je već tada bio poznat po dobrom iću, refošku i lijepim ženama. Casanovafest je inspiriran prirodnim ljepotama Vrsara-Orsera i njegovim arhipelagom te činjenicom da je Koversada, prvi i tada najveći naturistički kamp u Europi, osnovana još davne 1961. Ljubav i erotika neiscrpan su izvor nadahnuća pa festival kroz različite umjetničke sfere (književne večeri, izložbe, predavanja, gastronomska uživanja, filmske projekcije i glazbena događanja) slavi tu vječnu temu i svevremenska promišljanja o ljubavnim odnosima koje je i sam Casanova intenzivno proživljavao, a potom slikovito opisivao u svojim Memoarima. Lokacije festivala su u staroj gradskoj jezgri, na poluotoku Montrakeru te na vrsarskoj rivi. Promotivni materijali sadržavali su pomno osmišljeni vizualni identitet, kojeg potpisuje Sonda d.o.o. iz Poreča, a koji je integriran u osnovne i proširene komunikacijske alate: memorandumi, mail-potpisi, katalog  festivala, programske knjižice, pozivnice, plakati i letci, jumbo plakati, majice, oglasi, banneri, web stranica, blog. Putem bloga ostvaren je i natječaj za najbolju kratku erotsku priču.
Opširnije na:
Casanovafest - [1.82 MB]
www.casanovafest.com


10. TZ Rovinj-Rovigno
4. Noć Sv. Lovre, 12.08.2010.
S namjerom obogaćivanja turističke ponude i uvođenja novih atraktivnih elemenata u promociji grada Rovinja-Rovigno kao romantične destinacije u skladu sa sloganom „Romantični mediteran“ organizirana je manifestacija pod nazivom Noć Sv. Lovre, koja je u 2010. godini doživjela svoje četvrto izdanje. Noć Sv. Lovre poznata je kao noć kada se na nebeskom svodu najljepše mogu vidjeti padajuće zvijezde poznatije pod nazivom „suze svetog Lovre“. Kako bi se naglasio romantični ugođaj, riva je bez dijela gradske rasvjete, osvijetljena bakljama. U ugostiteljskim objektima te se večeri stvara romantični ugođaj prigušenim osvjetljenjem terase uz svijeće, prilagođenom ugostiteljskom ponudom, stišanom romantičnom glazbom. Noć Sv. Lovre započinje članicama plesnih skupina, koje obučene u oprave dvorskih dama u pratnji svirača gitare i violine šetaju gradom te uz svijetlost baklja plesom nagovješćuju cijeli događaj. Osim njih u gradu je tada postavljeno niz pozornica na kojima je moguće slušati sentimentalnu glazbu i klapsku glazbu.
Opširnije na:
Noć Sv. Lovre - [466 KB]
www.istra-rovinj.com


11. Maistra, Rovinj-Rovigno
Projekt Susret Istoka i Zapada
Hotelska kompanija Maistra u suradnji sa stručnim partnerima u destinaciji, Zavičajnim muzejom grada Rovinja-Rovigno, Veleposlanstvom Japana u Republici Hrvatskoj i drugim vanjskim suradnicima kao i vlastitim stručnjacima, kreirala je događanje koje slavi japansku kulturu u Rovinju-Rovigno i snažnije brendira Rovinj-Rovigno i otok Sv. Andrije na japanskom tržištu. Motiv i poticaj za organizaciju ovog događanja pronađen je u autentičnoj povijesnoj baštini grada Rovinja-Rovigno i činjenici da je barun Georg Hütterott vlasnik otoka Sv. Andrije koncem 19. st., na kojemu su danas smješteni objekti Maistre, bio jedan od najmlađih japanskih konzula u Europi. Projekt „Susret Istoka i Zapada“ sastoji se od dvije temeljne komponente i to izložbe „Georg Hütterott - japanski konzul” kojom je Zavičajni muzej grada Rovinja-Rovigno na 100-tu godišnjicu smrti Georga Hütterott, predstavio dio vaneuropske etnografske zbirke ostavštine obitelji Hütterott te jednodnevnog događanja koje slavi japansku kulturu u Rovinju-Rovigno pod nazivom „Susret Istoka i Zapada“ koje uključuje i predmetnu izložbu.  
Opširnije na:
Susret Istoka i Zapada - [617 KB]


12. Maistra, Rovinj-Rovigno
Događanja Future Now Vol 1
U objektu Maistre vrhunske kvalitete i doživljaja - Hotelu Monte Mulini realizirano je događanje „Future Now Vol 1“ uz gostovanje svjetski poznatog i nagrađivanog industrijskog dizajnera Ross Lovegrovea te mezzosopranisticu Draganu del Monaco. Okosnicu eventa čini i „Dom Perignon Seven Sensualities Taste Experience“ – humanitarna večer namijenjena potpori znanstveno-edukacijskog centra Zvjezdarnice Višnjan i radu uglednog istarskog znanstvenika i humaniste Korada Korlevića. Događanje „Future Now Vol 1“ korištenjem inovativnih metoda konceptualizacije eventa na visokom nivou otvara nove niše koje objedinjuju sektor turizma, inovacija te poslovni svijet i medije. Događanje predstavlja primjer primjene metodologije razvoja branda. Koncept je moguće dalje nadograđivati i u njega se mogu utkati nove teme koje će poslužiti brandiranju destinacije i hotela Monte Mulini kao jedinstvenog, inovativnog  i ekskluzivnog.
Opširnije na:
Future Now Vol 1 - [1.32 MB]


13. Maistra, Rovinj-Rovigno
Guestnet, najnovije informacije o uslugama i događanjima u destinaciji
„Guestnet“ je interaktivna in-house i in-destination informacijska platforma koja gostima Maistre tijekom boravka u destinaciji pruža detaljnije informacije o turističkim proizvodima i uslugama koji su im na raspolaganju te razne servisne informacije. Koristi se geo lokacijskom tehnologijom koja prepoznaje lokaciju sa koje se gost spaja na internet te kroz modularni home page strukturira gostu informacije dajući prioritet onima koje su najrelevantnije za mikro lokaciju na kojoj se gost nalazi.
Opširnije na:
Guestnet - [279 KB]
 


14. Maistra, Rovinj-Rovigno
Projekt Tajanstvena večera u Hotelu Adriatic
Vodeći računa o viziji tvtke Maistra koja teži postati predvodnikom u kvaliteti turističke i ugostiteljske ponude u Hrvatskoj, no i šire u regiji Mediteran, pozicionirajući pri tom i destinaciju Rovinj-Rovigno kao ekskluzivnu, s jedinstvenim doživljajima koja živi cijelu godinu, a prateći pri tom svjetske trendove, pristupilo se kreiranju eventa u objektima Maistre, pod nazivom „Tajanstvena večera“. Tajanstvene večere ili Mystery dinner predstavljaju svojevrsni hit u Americi, no sve se intenzivnije organiziraju i u zemljama zapadne Europe. Pokretanje tog eventa u Maistrinom hotelu Adriatic, predstavlja premijeru u hrvatskim okvirima. Obzirom da je razvoj Maistre zasnovan na suradnji sa stručnim institucijama i partnerima u destinaciji za realizaciju projekta posegnulo se za suradnjom sa stručnom ustanovom - Umjetničkom akademijom u Osijeku te njenim redovnim profesorom, režiserom Robertom Raponjom, kako bi projektu dali i umjetničku i kulturološku, a ne samo zabavnu dimenziju. Uz tematsko događanje koje služi obogaćenju ponude u zimskim mjesecima, projekt tajanstvene večere zamišljen je i kao posebna ponuda za poslovni segment putovanja te tako bio nuđen kao proizvod tijekom čitave godine na jedinstvenim, povijesnim lokacijama u objektima Maistre. 
Opširnije na:
Tajanstvena večera - [550 KB] 


15. Arenaturist hoteli, Pula-Pola
Projekt ARENATURIST preporučuje / ARENATURIST recommends
„ARENATURIST preporučuje / ARENATURIST recommends“ je projekt koji je nastao s ciljem obogaćivanja standardne smještajne ponude Arenaturistovih hotela, naselja i kampova u Puli i Medulinu. Temeljeno na elementima destinacijskog managementa, uključivanjem velikog broja partnera stvorio se niz dodatnih usluga i mogućnosti koji su na raspolaganju svim gostima Arenaturista. Svi programi su nastali pomnim praćenjem potreba gostiju za dodatnim aktivnostima na godišnjem odmoru te željom pokazivanja i približavanja tritisućljetne pulske prošlosti, panorama pulskog i medulinskog akvatorija, zelene unutrašnjosti Istre s njezinim darovima i mirisima i dugom mediteranskom tradicijom te gastro i eno lokalnih specijaliteta.  Obrađeno je više od 30 programa s 27 vanjskih partnera. Cjelokupna ponuda izleta i programa grupirana je prema različitim ciljnim skupinama gostiju u sljedeće skupine: 

  • TOUR – organizirane ture uz pratnju stručnih vodiča (grad Pula, Plitvička jezera, Postojna, Venecija …)
  • BY BOAT – panoramske vožnje brodom s dodatnim gastro, kupališnim, ronilačkim ili ribolovnim doživljajima (Brijuni, Galebove stijene, Sv. Jerolim, Porer, Rovinj-Rovigno, Limski kanal…)
  • ADVENTURE – avanturističko-adrenalinske aktivnosti (fortifikacijske ture, jeep safari, panoramski letovi, Buggy ture, obilazak špilja sa spleo climbing aktivnostima….)  
  • SCIENCE – edukativne ture uz pratnju stručnih vodiča (Aquarium Pula, Zvjezdarnica Monte Zaro, Dino park Funtana…)
  • GASTRO – gastronomske ture za uživanje u vrhunskoj gastronomiji uz prekrasne kulise istarskog pejzaža (mesni i riblji specijaliteti, tartufi, maslinovo ulje, vino…) 
  • OSTALO – usluge transfera i rent-a-cara, ulaznice za različite koncerte i manifestacije (Pula-Pola Film Festival, Histria festival, koncerti u Areni….) te mogućnosti osmišljavanja i organiziranja ekskluzivnih tura „a-la-carte“ bilo za grupe ili pojedince.

Komunikacijski kanali prema gostu su bili kroz tiskanu brošuru u četiri jezične mutacije, internetske stranice www.arenaturist.com i www.arenacamps.com (također u četiri jezične varijante), kroz klasične kanale putničke agencije Arenaturista (telefon, fax i e-mail) te kroz svih 16 recepcija smještajnih objekata Arenaturista. Uz ove Arenaturistove kanale komunikacije, bitno je spomenuti i sveukupne komunikacijske kanale pojedinih partnera.
Opširnije na:
AT preporučuje - [1.69 MB]


16. TZ Buzet
Buzetska naušnica, izrada i promocija replike kulturnog dobra kao autohtonog suvenira
Brončana naušnica, u arheološkoj literaturi poznata kao „Buzetska naušnica“, pojavljuje se uglavnom u grobovima ranosrednjovjekovnog autohtonog i romaniziranog Ilirokeltskog stanovništva na području između jadranskih obala i alpskog pojasa, napose u sjevernoj Istri između Buzeta i zapadne obale. Naušnica u literaturi datire uglavnom u 7. i 8. stoljeće. Buzetska naušnica zaštićena je upisom u Registar kulturnih dobara Republike Hrvatske b. RRI-118 OF 23.10.1968., a njeni se primjerci čuvaju i u Zavičajnom muzeju u Buzetu. Srebrna replika Buzetske naušnice izrađena je kao autohtoni suvenir u zajedničkom projektu Grada Buzeta, Turističke zajednice Grada Buzeta i Zavičajnog muzeja Buzet - POU Augusta Vivode.
Opširnije na:
Buzetska naušnica - [1.48 MB]
www.buzet.hr


17. Miracolina, Fažana-Fasana
Web portal www.histrica.com
Tvrtka Miracolina osnovana je 2002. godine, a jedan od ciljeva njenog osnutka je i turizam, odnosno promocija turističke ponude Istre i Hrvatske. Iste godine krenulo se s izradom turističkog portala za Istru www.histrica.com kojeg je do danas posjetilo preko 10 milijuna jedinstvenih posjetitelja u potrazi za raznim turističkim informacijama te poslano preko 200.000 upita o raspoloživosti smještaja. I ove se godine u domaćim medijima posebno ističe važnost i dobrobit od promocije Hrvatske, a samim time i Istre u svjetskim medijima, putem različitih emisija, reportaža i članaka koje su publicirane diljem svijeta.
Opširnije na:
www.histrica.com
 

18. Istriana Travel, Buzet
Ročka freskoslikarska radionica
Ročka freskoslikarska radionica je inovativan kulturno-turistički projekt kojim se u turističku ponudu uključuje baština freskoslikarstva, dosada nedostatno turistički prezentirana. Riječ je o prvom projektu takve vrste u Hrvatskoj, a sastoji se od tri dijela: od freskoslikarske radionice, kao edukativnog i kreativnog dijela, prezentacije fresco tehnike te izleta po Istri s posjetom najznačajnijim fresco lokalitetima i radionici freski.
Opširnije na:
Freskoslikarstvo - [770 KB]
www.istrianatravel.hr


Turistička zajednica Istarske županije
Poreč, 28. listopada 2010.

Show