Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2017.

Inovativni proizvodi

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

Inovativni proizvodi:

Hotel Kaštel, Motovun:
Motovun: Povijest u pokretu
U mjesecu srpnju, u sklopu manifestacije Dani Velog Jože, na terasi hotela Kaštel u Motovunu, otvoren je Kulturno-edukativni centar s prikazom izložbe pod nazivom Motovun: povijest u pokretu. Na jednom se mjestu na interaktivni način, uz mnoštvo multimedije i kroz igru s čovjekovim osjetilima gosti mogu sjediniti s ovim malim gradićem vrlo živopisne, katkada i turbulentne povijesti. Vođeni kroz povijest dugu dva tisućljeća, posjetiteljima su predstavljeni stanovnici ovog pitoresknog mjesta, Motovunska šuma, vlak Parenzana, suživot plemića i seljaka, istarski mitovi i legende s Velim Jožem, a sve povezano zajedničkim nazivnikom - pokretom. Posjetiteljima se nudi i degustacija svježe pripremljenog domaćeg kruha i tjestenine, stručni obilazak centra, demonstracija rada starinskog mlina na kamen s vodenicom, ali i radionica izrade tjestenine.
Prezentacija projekta i vizualnog identiteta [pdf] + www.istra.hr/hr/atrakcije-i-aktivnosti


TZ Ližnjan: Ližnjanski vremeplov
U suradnji s Arheološkim muzejem Istre i Općinom Ližnjan, TZ Ližnjan kreirala je inovativan proizvod koji se sastoji u organiziranim ciklusima razgledavanja kulturne baštine na području Ližnjana kako bi se lokalno stanovništvo i posjetitelji-turisti bolje upoznali s bogatim i zanimljivim lokalitetima. Prvi ciklus razgledavanja odvijao se u arheološkom parku Nezakcij u Valturi, dok je drugi ciklus bio nastavak vremeplova s razdobljem Antike nakon pada Histra, uz posjet crkvici Majke Božje od Kuj i projekciju dokumentarnog filma. Treći i ujedno posljednji edukacijski ciklus pripao je fortifikaciji Svetica. Ližnjanski vremeplov posjetilo je oko 500 posjetitelja i predstavlja snažan poticaj za zajedničku promociju s okolnim turističkim zajednicama u dovođenju grupa na lokalitete, u narednom periodu.
Prezentacija projekta [pdf]


Maistra Rovinj-Vrsar: Family hotel Amarin, Rovinj
Hotel Amarin mjesto je gdje se djecu ne utišava, već se potiče na igru i istraživanje i to kroz sve prostore hotela. Ističe se dizajnom, pomno osmišljenim pejzažnim uređenjem karakterističnim za mediteransko podneblje, a u potpunosti je prilagođen potrebama djece različitih uzrasta, kao i potrebama njihovih roditelja. Igra istraživanja započinje od samog prilaza hotelu, kroz signalizaciju i nastavlja se kroz umjetničke instalacije u trajnoj postavi na samom ulazu u hotel te dječjoj zone s brojnim igraonicama i malim dječjim znanstvenim laboratorijem pa sve do multimedijske dvorane za dječje predstave i projekcije. Hotel nudi 280 smještajnih jedinica pretežito povezanih vratima od kojih je većina s pogledom na more i Rovinj, a u sobama se nalaze interaktivne ploče kojima se potiče se kreativnost i omogućuje komunikacija između gostiju. Family Hotel Amarin nije tek jedan obiteljski hotel – to je hotel u kojemu se slavi sloboda, mašta i kreativnost djece!
Prezentacija proizvoda [pdf] + Brand spot hotela Amarin [1:00]
www.maistra.com/hr/family-hotel-amarin-rovinj


Dreamaker productions, Zagreb
International Sound and Film Music Festival
Međunarodni festival filmske glazbe i zvuka u misiji je promocije važnosti filmske glazbe i njezinih skladatelja. Cilj održavanja festivala iz godine u godinu jest poticanje kreativne i konstruktivne rasprave o neodvojivoj vezi između filma i glazbe, povezivanje ljudi, savjetovanje, educiranje mladih skladatelja kao i drugih zaljubljenika u filmsku glazbu kroz panele i seminare. Sve ove i mnoge druge zanimljive teme posjetiteljima festivala predstavili su gosti poput producentice Beth Krakower, Roberta Townsona, producenta i izvršnog predsjednika najveće izdavačke kuće za filmsku glazbu na svijetu, Jean-Michela Bernarda, francuskog pijaniste i skladatelja filmske glazbe te mnogi drugi. Sudionicima festivala je omogućeno i razgledavanje Pule i Motovuna uz posjet Muzeju maslinova ulja u Puli te degustaciju istarskih proizvoda i gastronomije.
Prezentacija projekta [pdf] + www.isfmf.com + Promotivni video festivala


Općina Cerovlje, TZ Središnje Istre
Kuća fresaka u Draguću
Uređenje Kuće fresaka u prostoru stare škole u Draguću u 2015. godini označilo je početak kulturno-turističkog proizvoda za valorizaciju zidnog slikarstva u Istri, specifičnog fenomena kulturne baštine. U sklopu projekta u prizemlju Kuće uređen je turistički info-punkt i mala galerija, na prvom katu opremljena je polivalentna dvorana sa 60-ak sjedala, dok je na posljednjoj etaži uređen stambeni i radni prostor za znanstvenike i stručnjake koji se bave zidnim slikarstvom. Kuća fresaka je u 2017. godini imala svoju “turističku premijeru”: s radom je započeo info-centar, svakodnevno od lipnja do listopada, uz organizaciju niza prezentacija, izložbi i ostalih događanja. Tijekom ljetnih mjeseci zabilježeno je nekoliko stotina posjetitelja, a tijekom kolovoza organiziran je i niz odlično posjećenih fresco radionica, što je odličan početak promišljenog oživljavanja malog, pitoresknog, no poprilično udaljenog mjesta u Općini Cerovlje, kroz usmjereno i kontrolirano prožimanje kulture i turizma.
Opis projekta [pdf] + www.ppmi.hr/hr/lokacije/kuca-fresaka-u-dragucu


Savičenta d.o.o.
Escape Castle Svetvinčenat
"Bijeg iz Kaštela" nastao je nakon višemjesečnog istraživanja primjera dobre prakse i raznih mogućnosti čuvanja, stavljanja u funkciju kulturne baštine bez znatnih intervencija na kulturnom dobru. Kaštel Morosini-Grimani, kao simbol mjesta Svetvinčenat, nakon pokretanja igre, našao se ponovno na karti ljubitelja kulturne baštine, avanturista, obitelji s djecom, mlađih i starijih generacija! I dok jedni posjetitelji razgledavaju, drugi s magnetskim ključem i kartom igre neometano igraju Escape i rješavaju zagonetke. Upravo je u tome i njegova posebnost!
Inovativni koncept temelji se na povijesni zapisima i istarskim legendama (Jure Grando, vještica Mare, nepoznati savičentski konjanik..),a igra je namijenjena svim generacijama.
Prezentacija projekta [pdf] + Video prezentacija + FB_Escape Castle


Arena Hospitality Group, Pula
Digitalna usluga AHG Handy
Arena Hospitality Group nastavlja svoj inovativni put uvođenja novih usluga zasnovanih na modernoj tehnologiji u vlastite smještajne objekte kako bi još više podignula kvalitetu postojećih usluga, te svojim gostima omogućila što kvalitetniji boravak. Handy je najsuvremenija mobilna i digitalna usluga za hotelsku djelatnost kojom se gostima omogućuju neograničeni pozivi i pristup internetu tijekom njihova boravka bez ikakvih dodatnih troškova. Osim besplatnih poziva i pristupa internetu, mobilni uređaj koji se nalazi u svakoj sobi/apartmanu hotela Park Plaza Histria Pula, Park Plaza Arena Pula, Park Plaza Belvedere Medulin i turističkog naselja Park Plaza Verudela Pula, služi gostima kao besplatni destinacijski vodič, omogućuje pozive prema recepciji i drugim odjelima te informacije o hitnim službama. S druge strane, hoteli mogu obavještavati gosta putem sistemskih isporuka informacija o svim novostima, informacijama i ponudama tijekom cijelog boravka bez obzira gdje se nalaze.
www.arenaturist.com/hr/novosti/arena-hospitality-group-prvi-u-hrvatskoj-s-uslugom-handy
Prezentacija inovativnog proizvoda [pdf]

 

» Uvod
» Kategorija Turistički proizvodi
» Kategorija Vizualne komunikacije
» Kategorija Eventi
» Prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima

 

Prikaži