Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2017.

Vizualne komunikacije

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

Vizualne komunikacije:

Istrian Wine Run, Pazin
Istrian Wine Run: promotivni video utrke
Zanimljiva utrka kroz istarske vinograde nastala je po uzoru na slične utrke koje se održavaju u vinskim regijama širom svijeta, poput Le Marathon du Médoc u francuskoj regiji Bordeaux. Natjecatelji mogu birati između tri kategorije: maratona, polumaratona i štafete. Utrka se odvija vinskim cestama sjeverozapadne Istre, kroz vinograde i vinske podrume u kojima su smještene opskrbne stanice na kojima sudionici mogu degustirati brojna vina i istarske gastronomske proizvode. Za promociju četvrtog izdanja utrke pripremljen je video spot koji kao i ovo natjecanje uz rekreaciju promiče i istarsku eno-gastronomsku ponudu. Utrka je u 2017. privukla tisuću natjecatelja iz 36 zemalja svijeta te isto toliko gledatelja.
Opis projekta [pdf] + Promotivni video utrke


Sportsko društvo Trickeri, Pazin
Lim Bay Challenge: promotivni video utrke
U drugom izdanju ova je atraktivna avanturistička utrka produžena na dva dana, a itinerar proširen na područje Vrsara i vrsarskog arhipelaga, Limskog kanala, gradine Picugi te šire područje središnje Istre, od Vrsara sve do Pazina. Prvog su dana održane dvije kategorije - ultra, u dužini od 60 km te light, namijenjena rekreativcima i upola kraća. Drugi je dan bio rezerviran za planinarski fun@run trekking te po prvi puta održan family mini orienteering, čija je staza dužine 1 km prolazila kroz prekrasnu šumu Kontija. Prirodne ljepote Istre predstavljene su kroz promotivni  video spot, a izazov Lim Bay Challenge okupio je 54 tima iz 5 različitih zemalja dok je na Family mini orienteeringu sudjelovalo desetak obiteljskih timova.
Opis projekta [pdf] + Promotivni video utrke


Lječilište Istarske toplice
: Nove web stranice
Lječilište Istarske toplice, jedino te vrste u Istri, teži stalnom rastu i razvoju na području Europe, ali i drugim kontinentima kao što su Amerika i Azija što je uvjetovalo izradu nove web stranice prilagođene navedenim tržištima te da bi se posjetiteljima omogućila lakša i brža dostupnost informacijama i novitetima. Stranica se temelji na detaljno osmišljenom sadržaju koji je rezultat istraživanja tržišta, a informacije su prilagođene željama i potrebama korisnika. Uz naglasak na fotografije te direktnu povezanost s društvenim mrežama, stranica je prilagođena svim uređajima od stolnih i prijenosnih računala do tableta i smartphona. Sadržaj je dostupan na 5 jezika: hrvatskom, talijanskom, engleskom, njemačkom i švedskom. Web stranica koncipirana je u 4 osnovna portfelja koja prati strukturu lječilišta i nudi mogućnost online rezervacije smještaja, ali i dodatnih tretmana.
www.istarske-toplice.hr


Level 52, Rabac
Labin-Rabac: promotivni film destinacije
Projekcija novog promotivnog videa destinacije Labin-Rabac održana je povodom obilježavanja Dana Labinske Republike. Snimanje videa odvijalo se  u vremenskom razdoblju od lipnja do listopada 2016. godine, na atraktivnim lokacijama Starog grada Labina, Podlabina, Rapca, Prtloga i Dubrove. Atraktivna snimanja realizirana su iz zraka,a  dio i pod vodom kako bi se obuhvatilo što više zanimljivih detalja i prizora koji bi posjetiteljima mogli dočarati ljepote istočne istarske obale. Izrada 4-minutnog promotivnog videa predstavlja značajan doprinos u smislu valorizacije Labinštine i promocije kao turistički privlačne destinacije.
Promotivni video destinacije

 

» Uvod
» Kategorija Inovativni proizvodi
» Kategorija Turistički proizvodi
» Kategorija Eventi
» Prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima

 

Prikaži