Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2016.

Inovativni proizvodi

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

(b) Inovativni proizvodi:

(b.1.) Valamar Riviera d.d. Poreč
Perfect Experience Creator
Informativna, servisna i prodajna funkcija gostu na jednostavan način omogućava organizaciju odmora i boravka u destinaciji. Koristeći podatke koje znaju o gostima, prikupljene u CRM bazi, djelatnici PEC-a mogu personalizirati komunikaciju s gostima te pripremiti također i pozitivna iznenađenja kojima kod gostiju postižu 'WOW efekt'. Tijekom planiranja odmora gost može
rezervirati usluge prijevoza: transfere, taxi i rent-a-car te istražiti doživljaje u destinaciji. Za vrijeme boravka, na info-punktovima u smještajnim objektima i/ili izvan, gost može dobiti informacije o objektu i destinaciji, realizirati kupnju, pogodnost ili jednostavno preuzeti detaljne informacije o pojedinom doživljaju ili usluzi. Ovaj je inovativni porizvod implementiran u 2016. godini, a uz vizualni identitet, izrađena je programska podrška za prodaju na info-punktovima, web stranica te info-punktovi u najkvalitetnijim Valamarovim objektima kao i dva vanjska.
Prezentacija projekta [pdf] + www.experience-creator.com

(b.2.) Arenaturist d.o.o. Pula
Digitalni ključ hotela Park Plaza Arena
Pokretanje besplatne aplikacije za goste PPHE Croatia 2015, rezultiralo je novom i jedinstvenom uslugom kojom se pametnim telefonima mogu otvarati elektronske brave u hotelskim sobama i apartmanima. Takva aktivnost osigurala je konkurentsku prednost Arenaturistu čiji je hotel Park Plaza Arena prvi u Hrvatskoj uveo ovu besplatnu uslugu za goste. Korištenjem mobitela za ulaz u hotelske sobe izbjegnute su dodatne kartice i otklonjeno je čekanje prijava na recepciji, a aplikacija nudi gostu i mogućnosti praćenja cjelokupne hotelske ponude. Način korištenja aplikacije i nove usluge vrlo je jednostavan za goste i u pet osnovnih koraka gost može ući u svoju sobu bez klasičnog ključa ili magnetske kartice. Mobilna aplikacija PPHE Croatia dostupna je u Appleovom Storeu i na Google Playu.
Prezentacija projekta [pdf] + www.m1tourism.com/pp

(b.3.) Laguna Novigrad d.d.
Mirami Edutainment
Koncept koji nudi nov i originalan pristup animaciji najmlađih gostiju Aminessovih hotela i kampova, lansiran je u sezoni 2016. i trenutno se odvija u kampu Aminess Park Mareda pod nazivom Miramì Edutainment Factory. Aminess gostima nudi i napredni animacijski program koji spaja igru, zabavu, znanost i učenje, a bazira se na konceptu Edutainmenta. Pojma je skovan od riječi education + entertainment, a koncept je danas u centru pažnje brojnih turističkih, hotelskih i muzejskih programa jer utjecaj djece na odabir, ovisno o izvoru studije, iznosi između 35 i 55 posto. Ovaj je program vezan uz novo naselje mobilnih kućica Miramì Family Village koje je sadržajima prilagođeno boravku najmlađih uzrasta. Radionice i tečajevi podijeljeni su u nekoliko kategorija, a promjenom načina animacije najmlađim se gostima nastoji približiti znanost na jednostavan i popularan način. Od svibnja do rujna 2016. u programu je sudjelovalo 5.010 djece, a zadovoljstvo gostiju potvrđuju interne ankete i visoka ocjena 8,9 na portalu Booking.com.
Obrazloženje projekta i vizualni identitet [pdf] + www.aminess.com

(b.4.) Istraturist Umag d.d.
Umagosice
Povezano s idejom da se gostima na tržištu brojnih suvenira ponudi nešto novo, drugačije,
atraktivno i nosivo, što goste po povratku iz destinacije podsjeća na odmor u Istri, a s ciljem promocije destinacije, nastale se tzv. Umagosice. To su cool tenisice marke Startas brandirane vizualnim identitetom Umaga čije boje logotipa prate i simboliziraju strateške proizvode destinacije sjeverozapadne Istre - more, sport, prirodu i gourmet ponudu. Proizvedene su u limitiranom izdanju, u dječjim, ženskim i muškim brojevima. Umagosice su rađene ručno, od prirodnih materijala, a obraćaju se svima koji svoj smještaj pronalaze u smještajnim objektima Istraturista, bez obzira na tržište s kojeg dolaze. Umagosice prezentiraju Hrvatsku, a posebno Istru i njenu turističku ponudu u nešto drugačijem svijetlu od onog na koje su turisti do sada navikli. Ovom je suradnjom Istraturist Umag d.d. dao svoj doprinos razvoju grada Vukovara kao i daljnjem razvoju i promociji Borova d.d.
Prezentacija proizvoda [pdf]

(b.5.) Dreamaker productions d.o.o. Zagreb
International Sound and Film Music Festival, Rovinj, 23. - 26.10.2016.
Međunarodni festival filmske glazbe i filmskog zvuka održan u Rovinju, jedan je od tek pet takvih festivala na svijetu. Misija festivala je promoviranje glazbe i zvuka kao nezamjenjivih elemenata u filmu, umrežavanje skladatelja, majstora zvuka, filmaša celebrityja i ljudi iz svih područja showbusinessa i svih krajeva svijeta. Cilj festivala je snažno promovirati i zagovarati važnost filmske glazbe i filmskog zvuka kao zasebnih umjetnosti, što je u današnjoj filmskoj industriji postalo važnije nego ikad. Sadržajni program festivala sastojao se od panela i masterclass predavanja na kojima su gostovali trostruki dobitnik Oscara Michael Minkler, Robert Townson, predsjednik Varese Sarabande (Universal), najveće izdavačke kuće za filmsku glazbu na svijetu, Kyle Eastwood koji je održao i koncert s glazbom skladanom za filmove svog oca Clinta Eastwooda (Mistična rijeka, Djevojka od milijun dolara, Changeling, Pisma s Iwo Jime) te Aleksandra Kovač, Zoran Predin i brojni drugi uvaženi gosti.
Prezentacija projekta [pdf] + www.isfmf.com

(b.6.) Wrek j.d.o.o. Vinkuran
[Prijedlog: Ronilački savez Istarske županije, Stožer traganja i spašavanja]
Namjensko potapanje admiralskog broda Vis
Uz zapadnu obalu Kamenjaka, 22. svibnja 2016. godine održano potapanje broda čija olupina postaje nova ronilačka turistička atrakcija u Istri. Brod nekadašnje jugoslavenske ratne mornarice, dug 85 metara, izgrađen je u pulskom Uljaniku 1956. godine. U složenoj akciji s dvije jake detonacije, brod je potopljen 250 metara od obale, na 32 metra dubine. Čin potapanja pratilo je nekoliko tisuća ljudi, s obale ili okolnih brodica, uz osiguranje policije i Lučke kapetanije na moru. Događaj potapanja izazvao je izniman medijski interes, uz velik broj kvalitetnih fotografija od kojih su neke proglašene fotografijama tjedna, primjerice u Der Spiegelu i Guardianu. Od početnih ideja do realizacije proteklo je pet godina pa je, uz pravnu legislativu izrađenu i po prvi put korištenu za potapanje broda Vis, ovo  nadasve pionirski pothvat. Projekt je u 2016. ostvario podršku Ministarstva turizma kroz bespovratnu potporu programa Konkurentnost turističkog gospodarstva.
Potapanja broda [video] + www.istra.hr/diving

(b.7.) TZ Pula, Arheološki muzej Istre i Društvo turističkih vodiča Istre
Pula Breakfast Tour
U organizaciji novog projekta, uz navedene nositelje, sudjeluju i Povijesni i pomorski muzej Istre i Dom hrvatskih branitelja, a nova turistička ruta omogućuje posjetiteljima da Pulu dožive na jedinstveni način. Ruta započinje petkom ujutro, tijekom ljetne sezone, u vrtu Doma hrvatskih branitelja gdje se gostima poslužuje tradicionalni istarski doručak: toplu palentu s hladnim mlijekom, meko kuhano jaje, bijelu kava s kockicama kruha i fritule. Potom započinje jutarnja šetnja gradom s vodičem kroz centar do Zlatnih vrata, ulicom Sergijevaca do muzejsko-galerijskog prostora Sveta srca i Kaštela, uz crkvu sv. Franje do Foruma i katedrale i rivom do Arene. Uz promotivne cijene ulaznica u popularne znamenitosti kao i vođenja i to na hrvatskom, engleskom, talijanskom i njemačkom, a po potrebi ina drugim jezicima, Pula Breakfast Tour ubrzo prepoznat kao atraktivan projekt od strane turista i vrlo popularan posebno za goste u privatnom smještaju i hostelima, osobito one smještene u centru grada, koji u ponudi nemaju doručak.
Opis projekta [pdf]
www.pulainfo.hr/hr/main-highlights

(b.8.) TZ Pula, Arheološki muzej Istre i Društvo turističkih vodiča Istre
Pula Gourmet Tour
Nova pulska ruta započinje, u tijeku ljetne, te pred i posezone svake srijede navečer ispred Arene. Uz navedene nositelje projekta, organizaciji sudjeluju i restorani Qtime, Dom hrvatskih branitelja i La Cuxina. Nakon razgleda Arene, kreće večernja šetnja gradom s vodičem i to Amfiteatarskom ulicom do Dvojnih vrata i Giardini, središtem grada do tržnice i restorana Qtime. Potom slijedi šetnja ulicom Sergijevaca do Danteovog trga i Doma Hrvatskih branitelja te posjet kapeli Santa Marija Formoza i rimskom mozaiku Kažnjavanje Dirke. Slijedi razgled muzejsko-galerijskog prostora Sveta srca i odlazak do Katedrale pa Kandlerovom ulicom do Foruma i završnice u restoranu La Cuxina. U sklopu razgleda Pule organizirana je i degustacija tradicionalne istarske hrane i vina u tri pulska restorana smještena u centru grada. Pulska gastronomska ruta odlično je prihvaćena od strane turista jer nudi jedinstven način upoznavanja Pule kao i istarske hrane i vina.
Opis projekta [pdf]
www.pulainfo.hr/hr/main-highlights

 

» Uvod
» Kategorija Eventi
» Kategorija Turistički proizvodi
» Kategorija Vizualne komunikacije
» Prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima

Prikaži