Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2016.

Vizualne komunikacije

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

(d) Vizualne komunikacije:

(d.1.) Level52 d.o.o. Rabac
Video spot Take a break
Tijekom mjeseca kolovoza i rujna 2015. godine za potrebe promocije cestovnog biciklizma i biciklističkog turizma Istarske županije, u Istri je sniman film Take a break. Riječ je o promotivnom videu o cestovnom biciklizmu koji na duhoviti način prikazuje cjelodnevni boravak dvojice prijatelja koji dolaze na aktivni godišnji odmor u Istru. Uživajući u biciklističkoj vožnji, pritom prolazeći kroz istarski krajolik obalnog i unutrašnjeg dijela Istre, dva prijatelja tijekom dana doživljavaju razne avanture. Film prikazuje sve čari u kojima biciklisti mogu uživati na odmosru u Istri, u stazama te prirodnoj i kulturnoj baštini, gastronomiji kao i gostoljubivosti domaćeg stanovništva.
» Video spot Take a Break!

(d.2.) Laguna Novigrad d.d.
Rebrending Aminess Hotels & Campsites
Nova generacija turista zahtjeva iskustveni doživljaj kroz prilagođeni turistički sadržaj koji u pojedincu izaziva pozitivne emocije i stvara privrženost. Upravo je to recept po kojem Istra već desetljećima gradi svoj pozitivan imidž, recept koji tvrtka Laguna Novigrad godinama uspješno „priprema“ u svojim objektima, te je novoizgrađenim brendom uspjela osim funkcionalnog benefita, ugodnih i sadržajnih objekata smještenih uz samo obalu, uspješno komunicirati i emotivni benefit,
ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća opušteno i dobrodošlo, pružajući mu doživljaje i osjećaje koje će htjeti ponovno proživjeti. Benefite koje ova tvrtka, odnosno brend nudi, neupitno su refleksija destinacije u kojoj se nalazi.
Osnova riječi Aminess je AMI - francuska riječ čije je značenje „prijatelj“ sinonim za pristup koji Laguna Novigrad uspješno njeguje, dok slogan Lasting Relations utjelovljuje iskustveni element kojeg brend pruža, a to je odnos, veza, osjećaj povezanosti.
Obrazloženje projekta i vizuani identitet [pdf] + www.aminess.com

(d.3.) Turistička zajednica Grada Rovinja-Rovigno
Brošura Kulturno-povijesni itinerari Rovinja
U lipnju 2016. objavljena je nova brošura u kojoj je među ostalim, predstavljeno osam ruta obilaska kulturno-povijesnih znamenitosti s naglaskom na starogradsku jezgru. Prvi dio brošure, Itinerari kroz nekadašnje otočno naselje, obuhvaća četiri moguće rute obilaska u starogradskoj jezgri; drugi dio donosi Itinerare s druge strane nekadašnjeg kanala koji nude obilaske starog dijela grada nasuprot starogradskoj jezgri. U trećoj cjelini pod nazivom Povijesno-kulturne znamenitosti uže i šire okolice Rovinja predstavljene su dvije rute obilaska u sjevernom dijelu do Limskog kanala i na jugoistoku grada do ornitološkog rezervata Palud. U posljednjem poglavlju brošure predstavljeno je Rovinjsko otočje. Autor teksta je povjesničar Marino Budicin prema čijem su prijedlogu definirane opisane rute. Sve znamenitosti označene u itinerarima sadrže kratki opis s informacijama, a uz svaki itinerar navedene su brojne zanimljivosti koje karakteriziraju bogatu rovinjsku povijest, kulturu i tradiciju.
» Prelistajte brošuru na hrvatskom, talijanskom, engleskom ili njemačkom jeziku [pdf]

 

» Uvod
» Kategorija Eventi
» Kategorija Inovativni proizvodi
» Kategorija Turistički proizvodi
» Prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima

Prikaži