Doživljaji

Održana Skupština Turističke zajednice Istarske županije

U srijedu, 16. travnja, u novigradskom hotelu Maestral održana je redovita sjednica Skupštine Turističke zajednice Istarske županije na kojoj su uz podnošenje Izvješća o radu za proteklu godinu...

U srijedu, 16. travnja, u novigradskom hotelu Maestral održana je redovita sjednica Skupštine Turističke zajednice Istarske županije na kojoj su uz podnošenje Izvješća o radu za proteklu godinu predstavljeni rezultati istraživanja Instituta za turizam iz Zagreba TOMAS – ljeto 2007: Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj. Predsjednik TZ Istre Veljko Ostojić komentirao je realizaciju Programa rada za 2007. godinu za kojeg je istaknuo da je prerastao u cjelovit marketinški plan Istre koji predstavlja jedinstven primjer u Hrvatskoj kroz kojeg se suradnjom županijske turističke zajednice, vodećih lokalnih turističkih zajednica, ključnim hotelskim tvrtkama te Hrvatskom turističkom zajednicom uspješno promovira brend Istre kao poželjne turističke destinacije, s konačnim (?) ciljem svrstati se među najpoznatije turističke regije Mediterana. Direktor ureda TZIŽ-a Tomislav Popović prezentirao je prisutnim članovima Skupštine realizaciju Marketing plana za 2007. godinu kojim je bilo zadano nekoliko osnovnih ciljeva: povećanje fizičkog obujma prometa za 2 posto, nastavak afirmacije brenda Istre, jačanje tržišne pozicije u pred i posezoni s naglaskom na iskorak kvalitete u hotelijerstvu, stabilizacija kamping segmenta – zaustavljanje negativnog trenda, unaprjeđenje postojećih proizvoda i dodavanje novih, nastavak sustavnog organiziranja privatnog smještaja te razvoj e-marketinga s konačnim ciljem uspostave info i prodajnog centra. Tijekom 2007. godine u Istri je realizirano je 18,1 milijun noćenja i 2,7 milijuna dolazaka što je povećanje od 3, odnosno 5 posto u odnosu na 2006. godinu. Radi realizacije ciljeva definiranih Programom rada, pojačana je kampanja oglašavanja te je povećan udio online segmenta, a u cjelokupnu je kampanju uloženo 17 milijuna kuna. Posredstvom Hrvatske turističke zajednice te PR-agenta TZ Istre, pristiglo nam je 138 medijskih ekipa s, nama glavnih turističkih tržišta. Nastavilo se s razvitkom turističkih proizvoda kao što su Vinske ceste, Ceste maslinova ulja, projektima bike turizma te kvalitetnog privatnog smještaja Domus Bonus kao i projekta elektroničkog marketinga koji podrazumijeva kreiranje referentnog portala istarske turističke ponude i podizanja njegove posjećenosti sa svrhom organiziranja info i prodajnog centra. U nastavku je Zrinka Marušić iz Instituta za turizam predstavila rezultate Tomas analize provedene tijekom četiri glavna mjeseca turističke sezone 2007. u svim obalnim županijama, zasnovane na uzorku od gotovo 5.000 ispitanika od kojih 1.175 onih koji su boravili u Istri, a njezino je izlaganje obuhvatilo i detaljniju analizu podataka prikupljenih na našem području. Analiza je ukazala na podatke prema kojima je udio novih gostiju pristiglih u Istru lani iznosio 22 posto te da su njihova mišljenja i stavovi o istarskoj turističkoj ponudi izrazito pozitivni. Navedena struktura gostiju trošila je u prosjeku 60 eura dnevno, što je iznad hrvatskog prosjeka.

Prikaži