Top news

Share Istria: Nova etapa u znaku pripadnica millenial i Z generacije

Brioni
Pripadnice Millenial i Z generacije, zvijezde društvenih mreža Veronica Bielik i Shirin Al Athrus obilježile su novu etapu kampanje Share Istria koja se u svibnju i lipnju provodi u organizaciji Turističke zajednice Istarske županije. Nakon što su Istru već posjetili Amerikanac Scott Eddy i Mađar Mikhail Tenazas, prvi od 16 globalno utjecajnih influencera, blogera i autora iz područja putovanja, istarski su itinerar “odradile” i dvije mlađe influencerice koje na društvenim mrežama prati višemilijunska mlađa populacija iz različitih krajeva svijeta.

Al Athrus je nakon leta Turkish Airlinesom stigla u umaški hotel Melia Coral, te milijunskoj publici predstavila Istru objavom sa stotinjak tisuća lajkova. Nakon ručka u restoranu Toni u Zambratiji zaputila se na jug i posjetila Nacionalni park Brijuni i pulski Amfiteatar. U objavi s gotovo 50 tisuća lajkova, generaciji Z predstavlja Brijune kao skriveni dragulj Hrvatske. Veći broj Instagram storyja posvetila je pulskoj Areni, kao i slike koje je podijelila sa svojom bazom - uglavnom vršnjaka iz kulturološki drukčijih, dalekih zemalja. Posjetila je i cijenjenu uljaru Chiavalon te Prodan tartufe, gdje je upoznala običaj lova na tartufe. Iz novigradskog Aminesa zaputila se u Rovinj. U video objavi s više od 70 tisuća pregleda prenosi dio svakodnevnice iz starogradske jezgre, koju opisuje kao najromantičniji kutak poluotoka. U restoranima Adriatic, Blue i Stari Podrum probala je domaće raviole, pljukance i ribu, a na sjeverozapadu Istre obišla Grožnjan, Momjan, Umag i Novigrad. Prije odlaska s fanovima je podijelila sliku Rovinja, kako kaže, njenog najdražeg mjesta u Istri.

Al Athurs
Photo credit: Instagram / @shireeenz

Bielik je počela svoju istarsku avanturu ručkom u Toniju u Zambratiji gdje se, kako bilježi na Instagramu, oduševila domaćim maslinovim uljem Olio di Bušća i biskom. Njena fotografija s gradske rive u Novigradu je u rekordnom roku na Instagramu skupila više od 100 tisuća lajkova i skoro tisuću komentara. Sličan prijem imala je i objava iz hotela Rivalmare. Story-jima je pratila posjet Eufrazijevoj bazilici te ručak u restoranu Divino. Veći broj story-ja nastao je za njenog boravka u Buzetu, gdje je se posebno dojmio lov na tartufe u režiji Karlić tartufi, kao i njihova rakija. Ako je suditi po komentarima kojima je popratila marendu od kobasica i sira, doručak na istarski način itekako je primamljiv i mladim putnicima. Atraktivna fotografija iz pitoresknog Huma dobila je više od 100 tisuća lajkova. Unatoč lošem vremenu, Bielik je posjetila Grožnjan, pulski Amfiteatar, Dom branitelja, Ribarsku kolibu i Poreč, koji ju je oduševio magičnim uličicama i prolazima. Rovinj hvali zbog obale i bistrog mora, a u objavi iz Motovuna uspoređuje Istru s talijanskom Toskanom. Nakon posjeta restoranima Lanterna i Puntulina te Valentino Champagne & Coctail baru, Bielik je isprobala i popularni Zip line iznad Pazinske jame - slika adrenalinskog prelaska preko jame skupila je više od 80 tisuća lajkova. Prije odlaska iz Istre, Bielik je posjetila novootvoreni Roxanich hotel koji ju nije ostavio ravnodušnom sa svojom ponudom vina i atraktivnom lokacijom.

Bielik
Photo credit: Instagram / @veronicabielik

To što mlađi putnici-istraživači s globalnim dosegom u Istri lako nalaze zanimljiva mjesta i događaje, doživljaje koji ih inspiriraju i hranu koja odgovara njihovim ukusima, govori u prilog bogatstvu, autentičnosti i slojevitosti naše destinacije, iza koje je zajednički rad svih dionika, i stalna dogradnja turističkih proizvoda, kažu u županijskom TZ-u.

Itinerar za influencere složen je u režiji županijskog TZ-a, i prilagođen svakom putniku. Uključuje upoznavanje s gastro ponudom, vinima i maslinovim uljima, zanimljivim tradicijama poput lova na tartufe, posjet pitoresknim mjestima poput Grožnjana i Motovuna i brojne druge atrakcije i doživljaje širom poluotoka.

Prikaži