Comunicati stampa

Krenula je velika medijska kampanja Istre u Bavarskoj putem svih kanala promocije

Osnovna ideja strateškog partnerstva bila je spojiti dva premium branda putem kojih bi se stvorila identifikacija kvalitete i vrhunskih proizvoda na način umrežavanja marketinških aktivnosti u offline i online segmentu, e-marketingu, socijalnim mrežama te konkretne marketinške kampanje u suradnji s Bayernom.
U okviru strateškog partnerstva TZ Istarske županije je ugovorila 10 projektnih aktivnosti marketinškog karaktera kako bi iskoristila snagu branda FC Bayerna Muenchena i tako ugradila dio imidža i reputacije Bayerna u brend Istre. Taj ugovor predstavlja najveći i najsnažniji iskorak destinacije Istre u marketinškom smislu, a učinci tog partnerstva imat će utjecaj na globalnoj razini prije svega radi popularnosti legendarnog kluba u cijelom svijetu.   Podsjetimo, Bayern je jedan od četiri najbogatijih nogometnih klubova na svijetu koji ima 25 posto vlasništva podijeljeno na jednake udjele između renomiranih tvrtki: AUDI, ALLIANZ, ADIDAS, dok preostalih 75 posto čine 299.000 članova koji su suvlasnici kluba. Od ukupno 28 različitih partnerstva podijeljenih u pet razina izdvojt ćemo samo one najvažnije: DEUTSCHE TELECOM, QATAR AIRWAYS, DEUTSCHE POST, SIEMENS... Raspolažu sa 4.300 službenih fan klubova te preko 340.000 članova. U cijelom svijetu imaju preko 652 milijuna simpatizera te preko 70 milijuna folowera na društvenim mrežama. Te brojke dovoljno govore o kakvoj se marketinškoj mašini radi, zato je Istra željela ostvariti upravo to partnerstvo.    

1. projekt: DEDICATED PHOTOSHOOTING   Početkom godine TZIŽ je započela aktivnost snimanja igrača, tzv. photoshooting. Predložena su tri ključna igrača i nakon dugog i upornog lobiranja Istra je dobila tri ambasadora u pravom smislu riječi: Neuera, Alabu i Martineza. Krajem mjeseca siječnja je TZIŽ zajedno sa produkcijaskom kućom Linija manjerg otpora te kreativnom agencijom Tumpić&Prenc realizirala snimanje na Allianz areni u Münchenu kao i terensko snimanje u Istri, nakon čega će dobiti konačan produkt u vidu vizuala kojima će se prezentirati u Bavarskoj i cijeloj Njemačkoj.

2. projekt: MATCHDAY PRESENTER   Matchdaypresenter je veliki projekt koji uključuje sedmodnevno predstavljanje Istre putem svih kanala promocije i to četiri dana prije meča, na dan za vrijeme meča te dva dana nakon samog meča. Prvi dio prezentacije odrađen je za vrijeme turističkog sajma Free u Münchenu. Povodom nastupa Istre i Hrvatske na minhenskom sajmu Free u službeni posjet štandu Hrvatske turističke zajednice došla su tri velika predstavika kluba Bayern München. U službenom dijelu to su bila dva člana Uprave kluba Andreas Jung - direktor marketinga i Joerg Wacker - direktor strateškog razvoja. Interesantniji dio za mnogobrojnu publiku bio je dolazak bayernove legende Giovani Elbera koji je potpisao četiri bayernova dresa za nagradnu igru, davao autograme te se slikao sa publikom.  
Najznačajniji event u okviru marketinškog projekta Matchdaypresenter bila je specijalna prezentacija Istre u Siemens Cooking Lounge Areni  gdje je TZIŽ priredila istarski meni za četrdesetak uzvanika - pretežito vlasnici FC Bayerna, zatim strateški partneri FCBM te nekoliko predstavnika medija. U okviru istarskog menija organizirana je posebno vođena degustacija extra djevičanskog maslinovog ulja koju je stručno izveo poznati maslinar Tedi Chiavalon. Istarske delicije pripremao je jedan od najpoznatijih njemačkih kuhara Alfons Schuebeck koji je ujedno i TV zvijezda tako da je cijeli event imao dodatnnu medijsku snagu putem reputacije samog kuhara Schuebecka.  
Stephan Lehmann službeni speaker FC Bayerna je za vrijeme poluvremena vodio projekt nagradne igre/lutrije i pritom pred auditorijem od 73 tisuće gledatelja prenio svoja iskustva iz Istre koja je opisao u superlativu i jasno pozvao sve prisutne da posjete našu destinaciju.  
Glavni event na poluvremenu je bila svakako nagradna igra/lutrija koja se je sastojala od toga da je gol na sjevernoj strani nogometnog igrališta opremljen velikim transparentom sa četiri motiva iz Istre: vizure Rovinja, Poreča,  Motovuna i Grožnjana te naznačena četiri mjesta koja treba pogoditi da se dobije sedmodnevni nagradni boravak u Istri. Cijela igra je trajala gotovo pola slobodnog vremena na poluvremenu. Za potrebe održavanja nagradne igre prethodno je kreirana posebna web stranica - landing page na kojoj su se zainteresirani mogli prijaviti na navedenu nagradnu igru.   Paralelno s odvijanjem nagradne igre TZIŽ je imala marketinšku aktivnost emitiranja digitalnog led bannera oko cijelog nogometnog igrališta u dužini od 250 metara na kojemu je komunicirana suradnja s FC Bayern Muenchenom pod nazivom Istrien Urlaubtraum der Champions  uz logo Istre i Hrvatske.  
Cijeli marketinški projekt na kraju je završio emitiranjem novog istarskog turističkog promotivnog filma u trajanju od jedne minute na četiri velika ekrana na stadionu legendarne Allianz Arene.

Dodatni medijski highlighti:

 1)      Bayern je ovu utakmicu dobio što se je super poklopilo s našim marketinškim projektom Matchdaypresenter

 2)      Jedini gol koji je ujedno i pobjednički postigao je Javier Martinez koji je jedan od naša tri istarska ambasadora

 3)      na kraju utakmice VIP lounge TZIŽ posjetio je pomoćni trener FCBM Robert Kovač koji je pozdravio prisutne uzvanike i time pridonio ukupnom dojmu promocije i reputacije Istre i Hrvatske.    

FCBM

 

Mostra