Premio Zlatna koza - Capra d'oro

Nagrade Zlatna koza - Capra d'oro 2016.

Kategorija: Vizualne komunikacije

Kategorija: Vizualne komunikacije

Laguna Novigrad d.d.
za rebranding kompanije u
Aminess Hotels & Campsites
Nova generacija turista zahtjeva iskustveni doživljaj kroz prilagođeni turistički sadržaj koji u pojedincu izaziva pozitivne emocije i stvara privrženost. Upravo je to recept po kojem Istra već desetljećima gradi svoj pozitivan imidž, i recept kojeg tvrtka Laguna Novigrad godinama uspješno „priprema“ u svojim objektima. Ovim novoizgrađenim brendom, uz ugodne i sadržajne objekte smještene uz samu obalu, uspješno se komunicira ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća opušteno i dobrodošlo, pružajući mu doživljaje i osjećaje koje će htjeti ponovno proživjeti. Benefite koje ova tvrtka, odnosno brend nudi, neupitno su refleksija destinacije u kojoj se nalazi. Osnova riječi Aminess je AMI, francuska riječ čije je značenje „prijatelj“ sinonim za pristup koji Laguna Novigrad uspješno njeguje, dok slogan Lasting Relations utjelovljuje iskustveni element kojeg brend pruža, a to je odnos, veza, osjećaj povezanosti.
www.aminess.com

Mostra