Priopćenja

EXPO Dubai 2020: Hrvatska kroz digitalne doživljaje

Na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju posjetitelji hrvatskog paviljona do 10. ožujka 2022. mogu virtualno posjetiti Hrvatsku i uživati u njezinim ljepotama zahvaljujući potpuno novom iskustvu proširene stvarnosti (AR) koje je kreirao Mastercard kako bi pomogao dočarati hrvatsku turističku ponudu i približiti hrvatske ljepote kroz inovativni oglašivački alat. Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, interaktivno iskustvo u 360° okruženju, koje pokazuje što Hrvatsku čini tako primamljivom turističkom destinacijom, dostupno je posjetiteljima na EXPO-u, a iskustvu se može pristupiti i na platformi priceless.com putem pametnih telefona.

Prirodne ljepote hrvatskog kontinenta i jadranske obale prikazane kroz tri priče: The Istrian Mountain, The Croatian Journey i The Kvarner Gulf koje za primarni cilj imaju promociju Hrvatske među gostima koji u prvi plan stavljaju očuvanu prirodu i čudesan krajolik.

Priča The Istrian Mountain donosi snimke s Učke, parka prirode koji će u korisnicima iskustva probuditi adrenalinski, planinarski duh. The Croatian Journey predstavlja ljepote Zagreba, ali i vodi korisnike do Šibenika i njegove kulturne baštine, kao i do zadivljujućih polja Slavonije, dok su ljepote Opatije kao bisera Jadrana prikazane u videu The Kvarner Gulf.

Putovanje kroz proširenu stvarnost, koje služi kao alat u promociji ljepota zemlje, prvo je koje je Mastercard razvio, a plan je da po uzoru na Hrvatsku i druge zemlje diljem svijeta naprave vlastito virtualno putovanje kako bi se u prezentaciju turističke ponude unijela inovacija i potaknulo oživljavanje prekograničnih putovanja. Također, cilj je inspirirati ljude da iskuse destinacije kao nikada prije, odnosno da saznaju više o tradiciji, kulturi i prirodnim ljepotama kroz iskustvo proširene stvarnosti.

Ovaj projekt aktivno doprinosi i revitalizaciji turizma kao gospodarske grane na koju je pandemija ostavila najsnažniji utjecaj, odnosno koja je nametnula nove trendove kada su u pitanju navike potrošača, od načina odabira destinacija pa sve do odabira aktivnosti tijekom boravka u destinaciji.

 

[04/03/2022]

 

 

Prikaži