Priopćenja

Stvorite poslovne prilike uz pomoć društvenih mreža

U sklopu projekta Coworking Pula, Istarska razvojna agencija – IDA organizira za sve zainteresirane poduzetnike besplatnu radionicu pod nazivom 'Stvorite poslovne prilike uz pomoć društvenih mreža'.

Radionica će se održati u srijedu, 25. svibnja 2022. godine od 10 do 13:45 sati uživo u prostorijama Poduzetničkog inkubatora Verzi u Buzetu uz 15 sudionika te istovremeno online putem Zoom platforme.

Radionica je namijenjena malim i srednjim poduzetnicima kao i široj publici kojoj je cilj saznati kako uz pomoć digitalne tehnologije i društvenih mreža stvoriti poslovne prilike.

Društvene mreže u kratkom su se vremenu transformirale od sporednog kanala za komunikaciju, zabavu i razonodu do ozbiljnog fenomena koji formira javno mnijenje i pokreće značajne društvene promjene. U tom kontekstu, društvene su se mreže našle u središtu marketinških planova – kako malih poduzetnika tako i velikih multinacionalnih korporacija.

Tijekom radionice, bit će predstavljene mogućnosti koje pružaju neke od vodećih društvenih mreža (Facebook, Instagram, Linkedin) kao i nova zvijezda među mrežama – TikTok. Analizirat će se njihove značajke, sličnosti i razlike te načini na koje nam društvene mreže mogu koristiti u svakodnevnom poslovanju.

Radionica je prilagođena polaznicima s različitim predznanjem o ovoj temi. Početnicima će biti osiguran uvid u korištenje društvenih mreža i kratki presjek njihovih funkcionalnosti. Na temelju toga, početnici kao i napredni korisnici naučit će kako donijeti odluku o korištenju društvene mreže koja najbolje odgovara njihovim poslovnim ciljevima te se upoznati sa karakteristikama i načinima komunikacije. Iskusniji korisnici društvenih mreža moći će razmijeniti iskustva te steći uvide o naprednijem korištenju društvenih mreža i mogućnostima oglašavanja.

Više o programu i tematske cjeline radionice možete potražiti na mrežnim stranicama IDA-e na linku: https://bit.ly/3yJXMwB

Radionica je besplatna za sve sudionike, a prijava do 24. svibnja je obavezna iz organizacijskih razloga.

[23/05/22]

Prikaži