Priopćenja

Jesenska kampanja FALLing for Croatia

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju FALLing for Croatia, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList. Kampanja je zamišljena kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje naša zemlja nudi u ovom razdoblju godine, a glavni ciljevi su poticanje daljnjeg turističkog prometa u posezoni, kao i zadržavanje vidljivosti Hrvatske na emitivnim tržištima nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnog ljetnog dijela sezone.

Uz poruku kako je jesen razdoblje godine u kojem se Hrvatska, a posebice njen kontinent i unutrašnjost mogu doživjeti na jedan nov i čaroban način, ovom će kampanjom biti obuhvaćeno čak 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Hrvatskog zagorja pa sve do Slavonije i Baranje, dok se od aktivnosti posebno ističu obilasci nacionalnih parkova i parkova prirode, dolasci na tradicionalne i kulturne manifestacije na kontinentu, vožnje biciklima ili šetnje po brojnim ucrtanim stazama, kušanja brojnih eno-gastronomskih delicija, sudjelovanja na berbama grožđa, maslina ili mandarina te još mnogo toga.

Očekuje se kako će kampanja rezultirati i zadržavanjem pozitivnih trendova turističkog prometa koji je, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu rujna na razini od oko 10 milijuna ostvarenih turističkih noćenja što u odnosu na isto razdoblje rujna 2019. predstavlja rast od 4 posto.

[20/09/2022]

Prikaži