Priopćenja

Sajam CMT u Stuttgartu

Sezona turističkih sajmova i intenzivne promocije u punom je jeku pa se tako hrvatska turistička ponuda predstavlja i na sajmu CMT, općem turističkom sajmu za široku publiku, koji se održava u Stuttgartu od 14. do 22. siječnja 2023.

Poseban naglasak sajma je na kampingu pa tako svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja ukupno 16 suizlagača, odnosno hrvatskih turističkih subjekata, među kojima su hotelske kuće Maistra, Valamar, Plava Laguna, Valalta, te Aminess Hotels&Campsites.

Sajam je obišao i Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj koji je, između ostalog, sudjelovao i na predstavljanju „Reiseanalyse“, rezultata istraživanja njemačkog instituta FUR prema kojem je gotovo 70 posto Nijemaca voljno putovati jednom ili više puta tijekom ove godine. Riječ je o vrlo detaljnoj analizi njemačkog turističkog tržišta koja omogućava uvid u trendove koji će obilježiti aktualnu godinu. Podaci pokazuju kako među Nijemcima postoji određena zabrinutost gospodarskom situacijom pa se tako i smanjio postotak onih koji očekuju da će se njihova osobna ekonomska situacija značajnije poboljšati u narednoj godini.

„Kada govorimo o turizmu, analiza pokazuje da je želja za odmorom visoka pa je tako 23 posto ispitanika izjavilo da planira veću potrošnju za putovanja u ovoj godini, a dobre trendove potvrđuje i buking u siječnju koji se vratio na predpandemijske razine što su na sajmu potvrdili i predstavnici turoperatora te agencija“, izjavio je Draghicchio.

U skladu s navedenim, cjelokupna slika godišnjih odmora u ovoj će godini biti sve sličnija onoj iz predpandemijskog razdoblja, kako po odredištima, tako i po vrstama putovanja. Navedeno potvrđuju i podaci iz analize prema kojima prvo mjesto ponovno zauzimaju putovanja unutar same Njemačke, a zatim slijede inozemne destinacije kao što su Španjolska, Italija, Turska, Austrija, Hrvatska te Grčka.

Njemačka je najvažnije emitivno tržište s kojeg Hrvatska tradicionalno ostvaruje najveći turistički promet - lani je s ovog tržišta ostvareno gotovo 25 milijuna noćenja čime Njemačka u ukupno realiziranim turističkim noćenjima ostvaruje udio od preko 23 posto.

Podaci iz analize govore o realizaciji oko 65 milijuna turističkih putovanja s njemačkog tržišta u ovoj godini, dok je ukupan broj turističkih putovanja prije pandemije iznosio oko 71 milijun. Od toga proizlazi i da će udio odmora na Mediteranu opet iznositi oko 38 posto te da će daleka putovanja imati i dalje nešto manji udio nego je to bio slučaj u predpandemijsko vrijeme.

»» Sajamski nastupi u Njemačkoj u 2023. godini

Düsseldorf, 21.01. - 29.01.2023.
BOOT Düsseldorf
https://www.boot.com
Nautički sajam

Essen, 22.02. - 26.02.2023.
REISE+CAMPING
www.reise-camping.de
Kamping sajam

Münceh, 22.02. - 26.02.2023.
F.RE.E. - Hrvatska zemlja partner
www.free-muenchen.de
Turistički sajam za široku publiku

Berlin, 07.03.- 09.03.2023.
ITB Berlin
www.itb-berlin.de
Turistički sajam za poslovnu publiku

Düsseldorf, 25.08.- 03.09.2023.
CARAVAN SALON
https://www.caravan-salon.com/
Turistički sajam za poslovnu i široku publiku

[20/01/2023]

Prikaži