Arhiva 2010

Novi brand Umaga

U sklopu projekta razvoja branda destinacije Umag (Umag - Istra - Hrvatska) izrađen je novi vizualni i verbalni identitet turističke destinacije. Novi brand destinacije Umag, karakteriziraju četiri boje. One simbolično predstavljaju četiri osnovne kategorije na kojima je koncipiran novi brand destinacije.

U sklopu projekta razvoja branda destinacije Umag (Umag - Istra - Hrvatska) izrađen je novi vizualni i verbalni identitet turističke destinacije. Novi brand destinacije Umag, karakteriziraju četiri boje. One simbolično predstavljaju četiri osnovne kategorije na kojima je koncipiran novi brand destinacije.

Umag se putem novog branda želi promovirati kao destinacija aktivnosti, zabave i sporta (narančasta boja), prirodnih ljepota, kampova te aktivnosti za opuštanje kao što je šetnja (zelena boja), destinacija gourmeta i vina (ljubičasta boja) te čistog mora, plaža, nautike, wellnessa i visoko kvalitetnog smještaja (plava boja). Novi brand osnažit će i novi slogan: "U svim bojama Istre" koji komunicira da je Umag klaster koji u svojim bojama prezentira svoje specifičnosti i diferencijaciju unutar Istre.

Na prezentaciji u Istria Gourmet Restoranu smještenom na umaškom ATP stadionu, posebno je naglašeno kako se prilikom osmišljavanja novoga branda, vodilo računa da on predstavlja turističku destinaciju sjeverozapadne Istre - Umaga, Novigrada, Buja i Brtonigle čije su turističke zajednice okupljene u klaster definiran Master planom Istre. Turistička zajednica Grada Umaga, s kolegama u klasteru, TZ Novigrada, TZ Buja i TZ Brtonigle, u sklopu već započetih aktivnosti unapređenja destinacijskog marketing sustava, koordinirati će i nastavak aktivnosti vezanih za novi brand turističke destinacije, što je ujedno jedan od narednih koraka primjene novog koncepta.

Istraturist i Sol Melia odlučili su u svojoj tržišnoj komunikaciji kao glavni brand koristiti destinaciju Umag (Umag - Istra - Hrvatska) stavljajući u prvi plan destinaciju, a u drugi plan vlastite korporativne brandove (Istraturist, Sol Melia), kao i brand proizvoda iz portfelja (Melia Coral, Sol Aurora i sl.). Isto je usuglašeno s Turističkom zajednicom Grada Umaga pa je destinacija Umag, prvi klaster Istre kod kojega je došlo do dogovorne primjene marketinškog koncepta koji se oslanja na promociju destinacije, definiranjem krovnog branda i zajedničkih vizuala turističke zajednice i hotelijerskog poduzeća.

Brand Umag koncipiran je na način da se unutar iste svi sudionici marketinga turističke destinacije mogu prezentirati na postojan način, te je želja da u skoroj budućnosti i ostali sudionici koji čine turistički proizvod Umag koriste određene elemente novog branda.

>> www.istra.hr/hr/regije_i_mjesta/umag_novigrad

www.croatiaopen.hr/gourmet/naslovnica/novosti/novosti/video-novi-brand-umag.aspx

Prikaži