Arhiva 2010

Održan Turistički forum „Istra. Zeleni Mediteran.“

Ovogodišnji, šesti susret turističkih djelatnika Istre održan je u umaškom hotelu Meliá Coral 14. prosinca. Turistički forum događanje je kojim se obilježava kraj godine, sažimaju rezultati i najavljuje Marketinški plan Istre za narednu godinu.

Ovogodišnji, šesti susret turističkih djelatnika Istre održan je u umaškom hotelu Meliá Coral 14. prosinca. Turistički forum događanje je kojim se obilježava kraj godine, sažimaju rezultati i najavljuje Marketinški plan Istre za narednu godinu.

Skup je otvorio župan i predsjednik Turističke zajednice Istarske županije, gosp. Ivan Jakovčić, potom je direktor Denis Ivošević predstavio Marketinški plan Istre za sljedeću godinu, nakon čega su uslijedila zanimljiva predavanja naših gostiju.

Pročelnik Upravnog odjela za turizam Istarske županije Branko Curić govorio je o fondovima Europske unije i njihovom utjecaju na istarski turizam, dok je dr. sc. Tadeja Jere-Lazanski, docentica i prodekanica za međunarodne odnose na Fakultetu za turistički studij Turistica u Portorožu, za forum odabrala temu Kreativna rješenja kao odgovor na izazove u turizmu.

O Turističkom tržištu do 2020. godine govorio je gosp. Josep Ejarque koji je svoje profesionalno iskustvo u turizmu započeo 1985. godine u Turističkoj zajednici Katalonije i Barcelone gdje je sudjelovao u organizaciji i promociji Olimpijade 1992. godine. Obnašao je funkciju generalnog direktora Ruralne agencije za turizam regije Friuli Venecija Giulia, a danas je predsjednik društva za management i DMC - Four Tourism.

Gđa. Wanda S. Radetti iz New Yorka, predsjednica luksuzne putničke kompanije Tasteful Croatian Journeys osnovane 1994. godine, pet je godina za redom dobitnica prestižne nagrade Conde' Nast Travelersa kao Specijalist za Hrvatsku. Ova nagrada predstavlja jednu od najznačajnijih svjetskih nagrada na području turizma, a smatra se Oscarom među turističkim nagradama. Na Forumu je iznijela svoja viđenja o Istri i Hrvatskoj kao turističkim odredištima visoke kvalitete.

Prezentacije svih predavača u pdf obliku možete pogledati i preuzeti na sljedećim poveznicama:

» Denis Ivošević: Marketinški plan Istre za 2011. godinu

» Branko Curić: EU fondovi - šansa za istarski turizam

» Tadeja Jere Lazanski: Kreativna rješenja kao odgovor na izazove u turizmu

» Josep Ejarque: Turističko tržište do 2020. godine

» Wanda S. Radetti: Istra i Hrvatska - turistička odredišta visoke kvalitete

Turistički je forum završen kroz njegov najsvečaniji dio - tradicionalnu dodjelu godišnje nagrade Zlatna koza - Capra d'oro koju je ustanovila Turistička zajednica Istarske županije 1995. godine za izniman doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre i to kroz sljedeća područja: unapređenje proizvoda, marketinšku infrastrukturu, komunikacijske taktike, prodaju, promociju i distribuciju kao i interni marketing.

Nagradu za 2010. godinu osvojio je Istraturist Umag za 21. Studena Croatia Open. Uz nagradu su dodijeljena još četiri priznanja: projektu Buzetska naušnica, Festivalu Valamar Jazz Poreč, projektu Guestnet te Ročkoj freskoslikarskoj radionici.

Jednoglasnom odlukom Povjerenstva za dodjelu nagrade, ove je godine dodijeljena još jedna statua kao posebno priznanje i to Anji Mutić za izniman doprinos turističkoj promociji Istre.

» Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Prikaži