Arhiva 2011

Počela jesenska sezona dolaska stranih novinara

Osim što će ugostiti brojne ugledne turističke autore i putopisce sa snažnijih emitivnih tržišta poput Njemačke, Nizozemske, Belgije i Finske, ovog će se rujna i listopada Istra predstaviti i nešto egzotičnijim i udaljenijim krajevima.

Iako je vrhunac turističke sezone prošao, u Uredu županijske Turističke zajednice i dalje je vrlo živo, jer je s prvim danima rujna krenula jesenska sezona dolaska stranih novinara u Istru. Samo tijekom ovog mjeseca naš poluotok obići će njih 25.

Osim što će ugostiti brojne ugledne turističke autore i putopisce sa snažnijih emitivnih tržišta poput Njemačke, Nizozemske, Belgije i Finske, ovog će se rujna i listopada Istra predstaviti i nešto egzotičnijim i udaljenijim krajevima.

Netom je, naime, završio trodnevni boravak u Istri ugledne televizijske ekipe iz Južne Amerike, a ubrzo stižu i jedan japanski pisac turističkih vodiča, ekipa brazilskog magazina koja se posebno zanima za tartufe te novinari korejskog magazina Tour de monde.

Na popisu rujanskih gostiju je i ekipa britanskog Lonely Planeta, cijenjenog izdavača turističkih vodiča koji je svojim čitateljima već preporučio Istru kao jednu od 10 svjetskih regija koje valja posjetiti u 2011. godini.

Programe boravka stranih novinara u Istri kreiraju Raniero Radojković i Goran Franinović iz Ureda TZIŽ-a. Prilagođavaju ih željama i afinitetima pojedinih ekipa pa itinerari variraju od onih kulturnih do gastronomskih i biciklističkih.

Ove se aktivnosti odvijaju na način da Hrvatska turistička zajednica pokriva troškove dolaska, prijevoza i smještaja novinara, dok TZIŽ i lokalne turističke zajednice pokrivaju vođenje, dodatne obroke i sve ostale posebne troškove.

Novinari se pozivaju i biraju ciljano, sukladno atraktivnosti pojedinih zemalja i tržišta Istri, ali i vodeći računa o kvaliteti i odjeku rada samih autora te ugledu koji uživaju u stručnim novinarskim krugovima.

Kao produkt njihovog boravka u Istri nastaju brojni televizijski prilozi, članci, reportaže i analize, koje medijskim kanalima dospijevaju do gledatelja i čitatelja čiji se broj ponekad mjeri i u milijunima.

Prednosti ovakvog načina turističke promocije Istre su mnogostruke. Osim što je financijski povoljnija od kupnje vrlo skupog oglasnog prostora u stranim medijima, promidžba koju Istra dobiva kroz reportaže i autorske članke je mnogo uvjerljivija, vjerodostojnija i bliža potencijalnim putnicima u Istru.

Prikaži