Arhiva 2011

Završio posjet bugarskih touroperatora Istri

Trodnevni studijski boravak 40-ak predstavnika bugarskih touroperatora u Istri, organiziran u sklopu nacionalnog promotivnog projekta Buy Croatia, završio je početkom ovog tjedna.

Trodnevni studijski boravak 40-ak predstavnika bugarskih touroperatora u Istri, organiziran u sklopu nacionalnog promotivnog projekta Buy Croatia, završio je početkom ovog tjedna.

Istru su tom prigodom obišli predstavnici najvećih bugarskih agencija i touroperatora, redom članovi krovne udruge putničkih agencija. Tijekom vikenda su odsjeli u umaškom hotelu Sol Garden Istra te posjetili Grožnjan, Rovinj, Vrsar i Poreč, upoznavši iz prve ruke različite segmente istarske turističke ponude – povijesno naslijeđe, more i očuvanu prirodu, gastronomsku ponudu, smještajne kapacitete, ruralni segment i drugo.

Prije toga, u subotu je u hotelu održan radni sastanak na kojem su gostujućim agencijama u kratkom izlaganju predstavljene osnovne značajke istarskog turizma. Uslijedila je višesatna poslovna radionica, ujedno i jezgra događanja, na kojoj su se bugarski gosti susreli s predstavnicima hrvatskih turističkih kompanija.

Cilj sastanka bio je povećati zastupljenost Istre i Hrvatske u brošurama inozemnih partnera, diverzificirati ponudu, te omogućiti obim stranama da steknu nove poslovne kontakte. Poslovni subjekti tako su u Umagu imali priliku izravno pregovarati o kupnji usluga i paketa te dogovarati konkretne korake za eventualnu buduću suradnju.

Program Buy Croatia inače se odvija u režiji Hrvatske turističke zajednice, na način da se strani partneri pozivaju da dožive turističke proizvode i uvjere se u njihovu kvalitetu. Buy Croatia sa bugarskim turoperatorima trajao je od 29. rujna do 3. listopada te pokrio Istarsku i Zagrebačku županiju, a najveći dio aktivnosti održan je upravo u Istri.

Istarski dio programa upriličen je u suorganizaciji županijske turističke zajednice i Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Odabir Bugarske kao ovogodišnjeg partnera dio je nastojanja da se promotivne aktivnosti usmjere i prema novim turističkim tržištima koja imaju stanovite potencijale, ali su dosad uglavnom bila izvan fokusa.

Prikaži