Arhiva 2011

Hola! i Hello! o istarskim tartufima

Web izdanje glasovitog španjolskog magazina Hola! u listopadu predstavlja Istru kao meku za gastro-turiste iz čitavog svijeta, donoseći članak o izvanrednom bijelom tartufu koji se upravo u listopadu u Istri slavi kroz niz manifestacija. Popularni madridski magazin koji izlazi na četiri kontinenta u rubrici posvećenoj putovanjima preporuča Istru kao sjajnu destinaciju za jesenski gastro vikend, inspiriran bijelim tartufom.

Web izdanje glasovitog španjolskog magazina Hola! u listopadu predstavlja Istru kao meku za gastro-turiste iz čitavog svijeta, donoseći članak o izvanrednom bijelom tartufu koji se upravo u listopadu u Istri slavi kroz niz manifestacija. Popularni madridski magazin koji izlazi na četiri kontinenta u rubrici posvećenoj putovanjima preporuča Istru kao sjajnu destinaciju za jesenski gastro vikend, inspiriran bijelim tartufom.

- U listopadu, izvrsna istarska kuhinja slavi svoj vrhunac, jer tada je sezona bijelog tartufa, najboljeg od svih. Brojni lokalni gastronomski sajmovi i događanja još su jedan razlog više za vikend-izlet u ovu prekrasnu hrvatsku regiju, pišu Španjolci, koji su u ožujku već objavili opsežan članak o Istri.

Iako su bijeli tartufi skupocjeni, s cijenama i do 3000 eura za kilogram, diljem Istre razasuti su restorani koji manje količine te aromatične gljive poslužuju s tjesteninom, mesom ili desertima, a za takav užitak, kako piše Hola!, dubok džep nije potreban. S druge strane, navode autori, luksuzni restorani poput Zigantea u Livadama nude kompletne menije, sa svim slijedovima na bazi tartufa.

Tartuf-kapitalac iz Guinessove knjige rekorda, Motovunska šuma, traganje za tartufima pomoću pasa, pojedinačne listopadske manifestacije u Livadama, Buzetu i Motovunu – sve to, i još mnogo više, pronašlo je svoje mjesto u najnovijem članku o tartufima u Istri. Hola! pritom sugerira putnicima i kupnju suvenira, nekog od brojnih proizvoda na bazi tartufa, ili pak istarskih vina i maslinovih ulja, također temeljnih sastojaka istarske kuhinje.

U slikovitom opisu zelene Istre, autori ističu njenu sličnost s talijanskom Toskanom, no naglašavaju i drugo lice regije, ono plavo, s više od 500 kilometara morske obale.

Tekst je objavljen i na engleskom web-izdanju istog magazina - u anglosaksonskim zemljama izlazi pod nazivom Hello! - pa je opravdano očekivati da će u narednim tjednima pronaći put do milijunskog čitateljstva.

Autori priloga obišli su Istru prošle godine kao gosti županijske turističke zajednice u sklopu redovitog programa ugošćivanja turističkih novinara iz različitih zemalja. Članke prate linkovi na službene stranice turističkih zajednica Hrvatske i Istre. Posebno veseli što članak promovira Istru kao bogatu jesensku destinaciju koja ima mnogo toga ponuditi i izvan ljetne sezone.

Hola! sa sjedištem u Madridu je jedan od najtiražnijih španjolskih tjednika. Izlazi u 14 zemalja širom svijeta, a njegova ukupna čitalačka publika prema nekim procjenama broji oko 10 milijuna ljudi. Zasebna izdanja ima u Brazilu, Kanadi, Grčkoj, Velikoj Britaniji i Rusiji, dok je argentinsko pokrenuto prošle godine.

Prikaži