Arhiva 2011

Dodjeljene nagrade Zlatna koza – Capra d'oro 2011

Zlatna koza - Capra d'oro godišnja je nagrada koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, a proglašenjem nagrađenih završen je ovogodišnji susret turističkih djelatnika Istre.

Zlatna koza - Capra d'oro godišnja je nagrada koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, a proglašenjem nagrađenih završen je ovogodišnji susret turističkih djelatnika Istre.

Sedmi po redu Turistički forum Istre održan je 2. prosinca u rovinjskom hotelu Lone, skupu je prisustovalo dvjestotinjak uzvanika iz turističke branše koji su tijekom dana mogli pratiti predavanja eminentnih gostiju. Forum je započeo održavanjem redovite Godišnje skupštine Turističke zajednice Istarske županije na kojoj je, između ostalog, usvojen Program rada za 2012. godinu kojeg je sudionicima skupa prezentirao direktor TZIŽ-a Denis Ivošević.

Uslijedila su izlaganja „Koji će hoteli opstati u budućnosti", dr. Jakoba Edingera i „Kako nadvladati izazove weba i ostvariti cjelogodišnji turizam" Giuseppea Giaccardia. Joško Mrndže govorio je o turističkom ciklusu potrošača i trendovima, Giovanni Scalorbi o tome kako uspješno razvijati cikloturizam, te Alan Clarke o tome kako oplemeniti kulturu i baštinu.

Turistički forum zatvorila je svečanost dodjele godišnje nagrade Zlatna koza – Capra d'oro koja se od ove godine dodjeljuje u 5 kategorija.

Glavnu nagradu – prigodnu skulpturu koze i 10.000 kuna osvojili su Franko Lukež i Marco Oreggia, za izuzetan doprinos promociji istarskog turizma.

Franko Lukež, turistički novinar, autor i publicist je kao vrstan pisac specijaliziran za područje kulinarstva svojim dugogodišnjim radom znatno doprinio razvoju gastronomije Istre, dok je Marco Oreggia, ekspert za degustacije maslinovog ulja te izdavač znamenitog vodiča Flos Olei, nagrađen za izniman trud u promociji Istre i istarske gourmet scene u svijetu.

Povelju Zlatna koza i 4.000 kuna osvojili su projekti u četiri različite kategorije.

U kategoriji evenata, dobitnik povelje je Udruga vinara i vinogradara Istre Vinistra za projekt 18. međunarodne izložbe vina i vinarske opreme Vinistra 2011.

Nagrada u kategoriji inovativnih proizvoda pripala je Udruzi Adria MC, i to za umaški projekt Adria Music Conference.

U konkurenciji turističkih proizvoda, dobitnik je Arheološki muzej Istre za projekt muzejsko-galerijskog prostora Sveta Srca, dok je u skupini vizualnih komunikacija trijumfirala rovinjska tvrtka Maistra d.d. i to za vizualni identitet hotela Lone.

Na raspisani natječaj je stiglo ukupno 30 kandidatura, iz kojih je, po ocjeni poznavatelja marketinških prilika, vidljivo da istarski turistički sektor vrvi novim pričama i izuzetno zanimljivim idejama za turističku valorizaciju.

Ocjenjivačko povjerenstvo su ove godine činili Arlen Brozić, direktorica Istraturist Umag DMC-a, tvrtke koja je osvojila nagradu za 2010 godinu i to za 21. izdanje uspješnog teniskog turnira Studena Croatia Open, zatim povjesničarka umjetnosti Gorka Ostojić Cvajner, turistička novinarka i urednica Barbara Ban, marketinški stručnjak Željko Burić te direktor i predsjednik Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević i Ivan Jakovčić.

Čestitke svim dobitnicima!

Opširnije:
>> O nagradama i kandidaturama za Zlatnu kozu
>> Turistički forum Istre

Prikaži