Priopćenja

Ljetno ruho brošure Enjoy Istra

Novo izdanje otkriva slikovitu unutrašnjost poluotoka


Ljetni broj brošure EnjoyIstra za 2018. godinu najvećim je dijelom posvećen otkrivanju unutrašnjosti Istre pa već od same naslovnice, na kojoj je prikazana pitoreskna Brtonigla, mami na istraživanje zelenih predjela najvećeg jadranskog poluotoka.

Razotkrivajući istarske misterije koje se skrivaju obavijene maglom u dolini Mirne, na vrhovima brežuljaka, u nebrojenim legendama i predajama, EnjoyIstra svojim čitateljima donosi nove priče - onu o vještici Mare u prekrasnom Svetvinčentu ili pak, bliže moru, vrsarske avanture Giacoma Casanove i pulsko klupko zagonetki kao izazov za ponešto drugačije istraživanje tritisućljetnog grada. Ljubitelji šetnji kroz povijesnu i kulturnu baštinu zasigurno će uživati u Stazi pogleda koja kreće iz Vižinade, a uz raznovrsne pješačke i biciklističke staze koje isprepliću poluotok, nude se i zanimljiva vođena besplatna razgledavanja u gradićima Vodnjanu, Pazinu i Žminju, Ližnjanu i Šišanu.

Istra je poznata i kao vrhunska gourmet destinacija pa brošura nudi i gastronomske itinerare za koje je pripređena zanimljiva mobilna aplikacija Istra Gourmet Guide, među kojima su i prijedlozi za kušanja momjanskih muškata, buzetskih tartufa ili pak pjenušaca. Istru se može obilaziti i obiteljski, uživajući u čarima Oprtlja, ali i skloniti se od ljetnih vrućina u neku od atraktivnih špilja poluotoka.

EnjoyIstra objavljen je kao jedinstveno izdanje na četiri jezika - hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom. Uz detaljan kalendar svih manifestacija koje se na području Istre odvijaju tijekom srpnja,  kolovoza i rujna, donosi i listu tradicijskih mjesečnih sajmova na poluotoku, uz neizostavan pregled galerija, zbirki i atrakcija kao i različitih aktivnosti te adresare koji su pri ruci za pomoć i jednostavnije snalaženje u destinaciji.

www.enjoyistra.com

Istarski predstavnici na poslovnoj radionici u Rimu

Loop Leisure Luxury Night

Održana 32. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a

Održan najpoznatiji proljetni sajam u regiji Alpe-Jadran

HTZ i Paramount započeli zajedničku kampanju

Prikaži