Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Nagrade Zlatna koza - Capra d'oro 2021 - 2022

Nagrade 2021

Turistička zajednica Istarske županije koncem svake godine s ponosom predstavlja i nagrađuje pobjednike koji su se kandidirali za dodjelu nagrade i priznanja Zlatna koza - Capra d'oro čiji je konačni rezultat izniman turistički proizvod prepun novih, uvijek drugačijih, atraktivnih turističkih priča. Nagrađeni su u kategorijama: Inovativni proizvodi, Turistički proizvodi, Eventi, Vizualne komunikacije kao i nagradom zaslužnim pojedincima.

Dobitnici priznanja Zlatna koza - Capra d'oro za 2021. godinu:

Kategorija INOVATIVNI PROIZVOD
Valamar d.d.
za koncept Maro Smart Play, Valamar Diamant Hotel
Prvi Maro Smart Play koncept uspješno je implementiran u Valamar Diamant Hotelu te predstavlja prostor za dječju igru s inovativnom opremom koja istovremeno potiče intelektualni, emocionalni, društveni i fizički razvoj. Nova usluga za male goste Valamara i njihove obitelji oblikovan je kao interaktivna izložba različitih atrakcija za dječju igru koja se postavlja u hotelske prostore, a temelji se na nestrukturiranoj dječjoj igri, bez unaprijed zadanih pravila i djeci omogućuje razvijanje kreativnosti i temeljnih STEM vještina. Maro Smart Play je atrakcija koja omogućuje diferenciranje cijelog hotela/resorta na tržištu obitelji s djecom, odnosno značajno se razlikuje od klasičnih igraonica (playrooms). Temeljne karakteristike igraonica nadograđena su jasnom diferencijacijom Maro Smart Play: holistički razvoj djece kroz igru (smart play koncept temeljen na inovativnoj opremi), oduševljenje (jedinstvene atrakcije), zajednička aktivnost cijele obitelji. U hotelu je postavljeno šest atrakcija koje potiču različite elemente iskustva.
Opširnije o projektu [pdf]
www.valamar.com/hr/hoteli-porec/valamar-diamant-hotel-residence/maro-garancija-kvalitete

Kategorija TURISTIČKI PROIZVOD
Savičenta d.o.o.
za Kaštel Morosini-Grimani
U 2020. godini putem EU projekta KULTERRA obnovljena je cijela palača čime je u potpunosti kaštel stavljen u funkciju. U prizemlju palače smještena je kušaona kao eno-gastronomski centar Istre uz selekciju najboljih lokalnih proizvoda. Vrlo kreativna, inovativna i nadasve interaktivna tura kroz multimedijalnu izložbu posjetitelja stavlja u ulogu viteza koji brani kaštel ili pak sudjeluje u trci na prstenac jašući na konju uz pomoć naočala za virtualnu stvarnost. Kroz cijelu palaču može se razgledati zbirka starog oružja, tematski izloženog po svim etažama palače. Sala za sastanke i kongresna sala dostupne su i za organizaciju raznih evenata, kongresa, vjenčanja i svečanih domjenaka. U kaštelu je dostupna i jedinstvena igra "Escape Castle" u kojoj viteške vještine može okušati istovremeno i do 35 igrača, otkrivajući tajnu nepoznatog viteza. Obnovom i stavljanjem kulturne baštine u potpunu funkciju, na novi je način palači vraćena funkcionalnost, a uvođenjem raznolikog sadržaja, ponuda Svetvinčenta dostigla je novu razinu koja svakim danom broji sve veći broj zadovoljnih posjetitelja.
Prezentacija projekta Kaštel Morosini-Grimani [pdf]
www.grimanicastle.com

Adventure Holiday i Sport Plus
za Adventure parkove Jangalooz
Tri parka, jedan proizvod koji se od 2016. neprekidno razvija na području Istarske županije. U proteklih pet godina stvoren je turistički proizvod koji postiže veliku popularnost. Obiteljski projekt nastao je ulaganjima u srednjoročnom razdoblju na tri lokacije, u Fažani, Umagu i Pomeru, od kojih je svaka posebna i jedinstvena. Inovativni, vizualno originalni, tehnički napredni i sigurni, parkovi mogu primiti više od 70 osoba odjednom, nude preko 50 različitih elemenata, pet staza od 1,5 do 10 m visine i 5-6 zasebnih atrakcija kao i najveće trampoline-parkove u Istri koji se protežu od 150 do 300 m2. Visoki standardi i mjere sigurnosti čine parkove jednima od najsigurnijih u Hrvatskoj. Bili su otvoreni od travnja do kraja listopada ostvarivši više od 30 tjedana rada u kontinuitetu, obuhvativši osjetljivi period pred i posezone. U njima je zaposleno preko 25 osoba što znači da je stvoren i stručan kadar u turizmu čiji je deficit prisutan od 2016. Turističke tvrtke i lokalna zajednica prepoznale su zajedničke benefite te su putem izvrsne suradnje pomogle u promociji projekta koji je iziskivao znatna financijska sredstva.
www.jangalooz.com
FB adventureparkjangaloozfazana + FB adventureparkjangaloozumag +
FB adventureparkjangaloozpomer
IG @adventureparkjangaloozumag + IG @adventureparkjangaloozpomer
YouTube: Jangalooz Adventure Park Fažana

Kategorija EVENTI
Jedriličarski klub Uljanik
za organizaciju eventa MAXI ON - Pula
U organizaciji Jedriličarskih klubova Uljanik iz Pule i tršćanskog Yacht cluba Adraica organizirana je treća etapa regate MAXI ON - PULA 2021 koja je povezala gradove Trst, Veneciju i Pulu. Dolaskom maxi krstaša u Pulu, grad je dobio novi vid sportsko-turističke promocije i pokazao se izuzetnim domaćinom svojim gostoprimstvom i organizacijom dviju večera na kojima su sudionici imali prilike kušati sve istarske delicije. Pula i njezina luka pokazali su se jedinstvenom jedriličarskom i nautičkom destinacijom. Pulska je etapa bila dio velikog projekta TRIESTE YES - Yachting entertainment show, koji je, uz regatu Maxi krstaša u Tršćanskom zaljevu, organizirao i regate malih klasa, monotipa te prateće zabavno-promotivne programe. U regati sudjeluju najveći maxi krstaši s ovog dijela Jadrana. Riječ je o najvećim jedrilicama do gotovo 25 metara duljine s preko 20 članova, pretežito profesionalnih, posada. Bio je to veliki spektakl vidjeti ih pod jedrima u Pulskoj luci.
FB jkuljanik + IG @jkuljanik + YouTube JK ULJANIK Pula

Plava Laguna d.d
za organizaciju eventa Plava Laguna 5150 Triatlon Poreč Croatia
Novi proizvod u organizaciji Plave Lagune u Istru i Poreč dovodi svjetski poznati sportski brend IRONMAN pod čijim se imenom godišnje natječe milijun sportaša. Globalnu vidljivost osiguravaju jake IRONMAN online platfome (web s 32 milijuna posjeta godišnje i online zajednica 6,4 milijuna followera). Osim što je sjajan sportski, ovo je i izvanredan turističko promotivni projekt. Reportaže se emitiraju na 40 kanala s dosegom u 168 država i 1.457.000 domaćinstava, dok online distribucija reportaža doseže 856 milijuna korisnika diljem svijeta, posebice s naglaskom na naša glavna emitivna tržišta. Na natjecanju koje se sastoji od 1.5 km plivanja, 40 km bicikliranja te 10 km trčanja natjecali su se triatlonci iz 40 zemalja s pet kontinenata. Prilikom realizacije eventa korišteni su na visokoj razini društveni mediji s visokom uključenošću influencera. U natjecanje je organizator uključio i parasportaša, slijepog češkog sportaša koji se natjecao i na Tour de Franceu, kako bi se pokazalo da je ovaj sport pristupačan i moguć svima koji se odluče posvetiti treniranju.
www.ironman.com/5150-croatia
FB 5150Croatia + IG @5150croatia

Bike Triangle
za organizaciju eventa Istria300
Manifestacija Istria300 namijenjena je strastvenim biciklistima amaterima iz cijelog svijeta. Svi sudionici startaju zajedno iz središta Poreča, grada na obali Jadranskog mora. Pod sloganom "Ride your Limits" sudionici odlučuju tijekom vožnje žele li u konačnici voziti svih 300 km ili se prebaciti na rute od 225, odnosno 152 km. Stoga je Istria300 izazov za gotovo svaku biciklističku razinu pojedinih natjecatelja. Bogata istarska kultura usko je povezana s konceptom ovog događaja i u njega su integrirane brojne čuvene istarske znamenitosti, poput tjestenine s tartufima u zonama okrijepe te boškarin ili kažun za pojedine nagrade najboljih natjecatelja. Čitav je događaj obuhvaćen okvirnim programom, poput predavanja, radionica, izložbe Istria300 Expo i ostalim popratnim događanjima. Zbog tog je koncepta moguće sljedeće godine očekivati veliki porast broja sudionika što će pozitivno utjecati na razvoj biciklističkog turizma u Istri.
Prezentacija projekta [pdf]
www.istria300.com
YouTube: Istria300

Kategorija VIZUALNE KOMUNIKACIJE
Maistra Hospitality Group
za prezentaciju Grand Park Hotela Rovinj kroz pet tematskih videa
Maistrina posljednja i ujedno najveća investicija - Grand Park Hotel Rovinj, prikazana je kroz pet tematskih video uratka koji predstavljaju pet unique selling points hotela: Experiences, Wellness and Spa, Gourmet, Destination i Hotel Ambiance. Glavni lajtmotiv je osobno, intimno iskustvo protagonista, odnosno para koji predstavlja goste hotela, a koji je dodatno naglašen kombinacijom različitih metoda i trenutaka pripovijedanja, pozadinskom glazbom te toplijim tonalitetom vizualnog prikaza. To iskustvo isprepleteno je doživljajem ne samo hotela već i destinacija Rovinj i Istra koje su prikazane kao odredište za moderne i sofisticirane putnike u potrazi za jedinstvenim iskustvom. Promocija putem ovih videa rađena je putem You Tube kanala, društvenih mreža (Facebook i Instagram), digitalnih kanala unutar hotela te na prezentacijama tvrtke prema luxury travel agentima iz Europe, Azije i US-a s težištem na prodaju i promociju Grand Parka te destinacije.
YouTube: Grand Park Hotel Rovinj - Experiences
Wellness and Spa
Gourmet
Destination
Hotel Ambiance

TZ središnje Istre i Level 52
za promotivni video Central Istria - Dare to explore
U izazovnim vremenima za hrvatski turizam, središnja Istra s promotivnim videom "Dare to explore“ kroz drugačiji pristup, u formi storytellinga, želi privući pažnju posjetitelja. Sa svojim brojnim posebnostima, koje su i dalje za mnoge "neotkrivene", poput čarobnih krajolika, povijesnih i prirodnih ljepota, autohtonih proizvoda i okusima tradicije, video prikazuje čarobnu istarsku zemlju i oživljava čarobna stvorenja sa skrivenih i neobičnih mjesta. Spaja atraktivne lokacije sa zanimljivim likovima poput vila, vještica, travara, ali i autentičnih stanovnika koji marljivo rade na svojim poljima i žive u skladu s prirodom. Različite priče spojene su kroz film jedinstvenom naracijom te originalnom glazbom. Prikazom poznatih, ali i skrivenih vizura Pazina te općina Lupoglav, Cerovlje, Karojba, Sv. Petar u Šumi, Sv. Lovreč, Tinjan, Gračišće i Pićan, promotivni film poziva gledatelje da istraže srce Istre. U produkciji je sudjelovalo više od 30 članova filmske ekipe i statista s područja Istarske županije, sve je realizirala ekipa Levela 52, a film je osvojio i pozamašan broj nagrada.
Nagrade [pdf]
YouTube: Dare to Explore

Josip Ružić i Rose-art video produkcija
za video film Kabola u jesen
Video film inspiriran je jesenjim bojama na imanju i vinogradima vinske kuća Kabola u Momjanu.
Video film Kabola: Organic by nature since 1891 I Unique wines
YouTube: Winery Kabola

 

Na temelju prijedloga Ureda TZ Istarske županije, Povjerenstvo je donijelo jednoglasnu
Odluku da se nagrada Zlatna koza - Capra d'oro za 2021. zaslužnim pojedincima dodjeli

Corradu Pellizzeru, Guidu Švengersbaueru i Antonu Ninu Kernjusu, posthumno za životno djelo i izniman doprinos razvitku i promociji turizma Istre

Nagrada Zlatna koza – Capra d'oro za 2021. godinu dodjeljuje se i
Stožeru civilne zaštite Istarske županije za izniman doprinos tijekom pandemije

Stožer civilne zaštite Istarske županije
s glavnim zapovjednikom g. Dinom Kozlevcem
Stožer civilne zaštite Istarske županije s g. Dinom Kozlevcem, na čelu, iskusnim vatrogasnim zapovjednikom i načelnikom Stožera, te zamjenikom predsjednika Hrvatske vatrogasne zajednice, osobito se iskazao u prevenciji i suzbijanju covid-19 epidemije na poluotoku tijekom 2020. i 2021. godine. Zahvaljujući uspješnom i odgovornom upravljanju kao i suradnji sa Zavodom za javno zdravstvo Istarske županije, Općom bolnicom Pula, Nastavnim zavodom za hitnu medicinu Istarske županije i Istarskim domovima zdravlja, Istra je bila posljednja zelena regija Europe u II. valu širenja bolesti.
U izvanrednim okolnostima Stožer civilne zaštite Istarske županije je oslonac i stup sigurnosti ljudima, društvu u cjelini, a sigurnost je polazni temelj uspješne turističke destinacije.

Uslijed pandemije korona virusa, nažalost neke osobe danas nažalost više nisu sa nama, no njihov je doprinos za sve što su učinili za našu Istru neprocjenjiv i zaslužili su da ih zauvijek pamtimo po radu, marljivosti, trudu, ljubavi prema poslu te da nastavimo dalje tamo gdje su oni zaustavljeni.

Corrado Pellizzer
Corrado Pellizzer ha sempre trovato un modo per dare valore a Rovigno, all’Istria e alla loro storia. La sua carriera nell’ambito turistico inizia nel 1966 quando assieme ad un suo compare e amico Silvio Brunelli inaugura il Night Club Lanterna. Sempre negli anni ’60 aprono il “RIO-BAR”, tutt’oggi noto locale a Rovigno. In quegli anni si cimenta in una nuova avventura ed apre il “BARRACUDA GRIL” e “La Pizzeria”.
Corrado estende la propria attività commerciale a Udine dove inaugura il “VAPORETTO” e il “Gastro Camion”. Nell ’82 avvia il ristorante “GIANNINO” e successivamente, assieme ai due figli, “La Puntulina” e “El Bugadur” che tuttora mantengono la lunga tradizione.
Con il suo modo di essere nella vita e nel lavoro, non ha mai smesso di trasmettere l’amore per le tradizioni, la cultura sia rovignese che Istriana ai sui figli, ai nipoti nonché ai clienti dei suoi ristoranti.

Guido Schwengersbauer
Guido je u Istru stigao 1972. kao predstavnik austrijske turističke agencije. Istra je postala njegov novi dom, ali i životna preokupacija.
Najprije je radio kao turistički animator, vodio grupe, zatim organizirao nastupe na sajmovima i prezentacije širom Europe, prenosio duh Hrvatske stranim novinarima, stvorio trajne suradničke odnose u regiji Alpe-Jadran te donio značajne televizijske, sportske i druge događaje u Istru.
Posebno je važnu ulogu imao u procesu poslijeratnog tržišnog povratka istarskog turizma.
Kao istinski zaljubljenik u turističke i životne vrijednosti istarskog kraja, uspješno je isticao njegove kvalitete o kojima je svjedočio svojim životnim opredjeljenjem, izborom i djelom.
Kasnije je vodio hotel i restoran Parenzana i bio strastveni zagovornik poštenog, visokokvalitetnog turizma u kojemu je glavnu ulogu uvijek imao „čovjek“.
Nikada nije isticao svoje zasluge, a nažalost, za života nije došao na red da mu se javno oda priznanje za sve što je činio za turizam.

Anton Nino Kernjus
Gastro karijera g. Kernjusa započela je u restoranu Peškera poduzeća Riviera gdje je radio 23 godine. Nakon toga bio je deset godina šef kuhinje Hotela Pical, jednog od najboljih porečkih hotela.
Godine 1992. kreće u privatni ugostiteljski biznis. Svoje vrhunsko kuharsko umijeće, nagrađeno više puta, potvrđuje sa svojom obitelji u konobi Astarea u Brtonigli. Od samog početka rada stvara imidž kultne konobe plodova mora i isključivo jadranske ribe (ali i domaće janjetine ispod peke). Nino Kernjus je ostao poznat i po izvanrednoj komunikaciji s gostima.
Nino je volio i poštivao sve sudionike u gastro poslu, cijenio je svoje vjerne dobavljače, osoblju je bio učitelj, prijatelj i drugi otac, a gostima je uvijek nastojao ugoditi. Konobu Astareu je pretvorio u gastronomsko-hedonistički hram iz kojeg su gosti izlazili ne samo sitiji, zadovoljniji, nego i sretniji.


Zahvaljujemo se članovima Povjerenstva za dodjelu nagrade u 2021. godini.
U izboru najboljih sudjelovali su:
Jasna Jaklin Majetić, predsjednica HGK ŽK Pula
Barbara Ban, novinarka Jutarnjeg lista
Milan Pavlović, novinar Glasa Istre
Velimir Miljković, Organizacija - kreativna agencija, Pula
Boris Miletić, župan IŽ i predsjednik TZ Istarske županije
Denis Ivošević, direktor TZ Istarske županije

»» Kandidature 2021

 

Prikaži