Nagrada Zlatna koza - Capra d'oro

Kandidature 2023.

Turistički proizvodi

Prijedlozi za dodjelu plakete Zlatna koza - Capra d'oro u kategoriji:

La mula de Parenzo tours
[Teatar Naranča i Grad Poreč-Parenzo]
Ovoga ljeta građani i turisti mogli su uživati u interpretativnim šetnjama kroz povijest, uz najpopularniju Porečanku iz pjesme „La mula de Parenzo“. Riječ je o novoj ponudi osmišljenoj s namjerom popularizacije Centra za posjetitelje „La mula de Parenzo“ i istoimene neslužbene himne grada. Sudionici su se pobliže upoznali s pjesmom, ali i sa zanimljivim događajima i osobama iz prošlosti Poreča. Praćeni notama pjesme na harmonici, sudionici su se u sklopu šetnje zaustavljali na raznim punktovima starog grada. O povijesti su im govorili likovi starog ribara, prodavača ribe, trgovkinje pa čak i lik poznatog američkog pisca Ernesta Hemingwaya. Sudionici su sa zanimanjem razgledali postav Centra u kojem ih je dočekala „najpoznatija“ Porečanka. Imali su prilike doznati tko je bila i zašto je važna za grad te druge detalje iz povijesti Poreča s početka 20. stoljeća uz fotografije, infografike, stare predmete te multimedijalna interaktivna pomagala. Šetnje su održane više puta kroz ljeto, a sudjelovalo je oko tristotinjak gostiju.
»» www.myporec.com/hr/otkrijte-porec/mozaik/la-mula-de-parenzo-tour

Tematske ture Pula
[TZ Pula]
Turistička zajednica grada Pule nominira tri ture pod nazivima Žive slike austrougarske Pule: Mladić koji je želio plesati valcer, Pula u doba carice Sissi i Badass people in Pula. Ture su se održavale u ljetnom periodu više puta mjesečno te su kroz svoje sadržaje povezale povijesnu i sadašnju Pulu. Mladić koji je želio plesati valcer i Pula u doba carice Sissi kostimirane su ture koje uz kontraste sadašnjice povezuju posjetitelje s Austro-Ugarskom i kulturom iz tog vremena. Priča „Badass people in Pula“ predstavlja poznate likove koji su živjeli u Puli ili svojim boravkom u ovome gradu utjecali na promjenu, kulturu i prepoznatljivost Pule. Sve tri ture bile su izrazito posjećene i zaprimile su brojne pozitivne reakcije kako od domaćih tako i od stranih posjetitelja. Pogledajte i uživajte u neobičnom razgledu:
»» Žive slike austrougarske Pule: Mladić koji je želio plesati valcer
»» Pula u doba carice Sissi
»» Badass people in Pula

Novi vinski podrum i vizualni identitet vina Tomaz
[Vina Tomaz, Kanal 36, Motovun]
Nova atraktivna vinarija smještena u podnožju srednjovjekovnog Motovuna, iz koje se pruža prekrasan pogled na Motovun, motovunsko vinogorje i dolinu rijeke Mirne, ostvarenje je dugogodišnjeg sna obitelji Tomaz. Novi moderni i suvremeno opremljeni podrum vinarije iz Motovuna spada među najznačajnije investicije u sektoru vinarstva i logičan je slijed razvoja obiteljske vinarije koja spada među najnagrađivanije vinarije u Hrvatskoj. Novi veliki vinski podrum, u neposrednoj blizini obiteljske kuće Tomaz s predivnim pogledom na motovunski pejzaž, osim podruma ima i edukacijsko-degustacijsku dvoranu te prodajno-izložbeni prostor. Paralelno s početkom izgradnje novog podruma, vinarija Tomaz je u 2022. godini napravila rebrending vizualnog identiteta „Vina van okvira“, koji kroz vinske etikete, odnosno četiri linije vina, promovira Motovun kao destinaciju: pjenušava vina (Rijeka Mirna), svježa vina (Motovunsko tlo), odležana vina (Motovunska šuma) i premium vina (Bijeli tartuf).
»» vina-tomaz.hr/hr

„Istrijanska štorija“ restorana Spinnaker
[Valamar Riviera]
Valamarov restoran Spinnaker, smješten na porečkoj rivi, s ponosom predstavlja "Istrijansku štoriju", jelovnik u kojem se tradicija i inovacija susreću, pružajući novo kulinarsko iskustvo. Vizija „Istrijanske štorije" bila je stvoriti gastronomsku mapu Istre gdje svako jelo predstavlja fragment regionalne povijesti i tradicije. Bilo da je to kroz reminiscenciju na rudarsku baštinu Labina ili prepoznatljive arome rovinjske duhanske prošlosti, svaki zalogaj pruža dublji uvid u kulturni mozaik Istre. Cilj projekta bio je, ne samo kreirati jelovnik, već i edukativno putovanje, kombinirajući autentične okuse s pričama koje oblikuju našu regiju. Kroz "Istrijansku štoriju" restoran Spinnaker ne samo da teži gastronomskoj izvrsnosti, već i nastoji prenijeti i očuvati bogatstvo istarske kulture i tradicije za sve naše goste.
»» www.restaurantspinnaker.com
»» Opširnije o projektu [pdf]

Maistra Collection paketi ekskluzivnih doživljaja
[Maistra Hospitality Group]
Maistra Collection brend osmislio je seriju unikatnih paket doživljaja za goste svojih najboljih hotela – Grand Park Hotel Rovinj, Monte Mulini, Lone, Adriatic i Eden. Gostima se pruža nezaboravno putovanje kroz čarobnu Istru, regiju bogate povijesti i još bogatijih kulinarskih specijaliteta kroz četiri doživljaja: Privatna večera u impresivnoj pulskoj Areni; Privatna večera na romantičnom otoku; Jedinstveno vinsko iskustvo na krovu vinarije Kozlović; VIP vožnja balonom iznad Istre; Zahvaljujući ovim ekskluzivnim paketima, tvrtka postavlja visoke standarde izvrsnosti i te se ističe kroz svoju jedinstvenu ponudu kreirajući ujedno dodatni motiv dolaska u destinaciju.vPromocija paketa doživljaja putem ovih videa rađena je kroz You Tube kanal, društvene mreže Facebook i Instagram, digitalne kanale unutar hotela te na prezentacijama tvrtke prema luxury travel agentima i medijima iz Europe, Azije i US-a.
Opširnije:
»» Privatna večera u impresivnoj pulskoj Areni
»» Privatna večera na romantičnom otoku
»» Jedinstveno vinsko iskustvo na krovu vinarije Kozlović
»» VIP vožnja balonom iznad Istre
»» Opširnije o projektu [pdf]

10. Nikola Tesla EV Rally Croatia
[E.V.A. BLUE]
Ovaj jedinstveni turistički proizvod od samog početka pomiče granice inovativnim konceptom kojeg je još 2015. nezavisna marketinška agencija McCann uvrstila među TOP 10 najinovativnijih turističkih proizvoda na svijetu, a 2020. nominiran je kao jedini projekt od strane Instituta Hrvoje Požar na međunarodnoj platformi "Policy learning platform" kao primjer dobre prakse promocije EV i edukacije. Luksuzna tura uspješno spaja e-mobility i turizam kreirajući novu turističku nišu za turiste s e-vozilima koji dolaze uživati u sportskom programu, ali i obilasku prirodnih ljepota, kulturnih znamenitosti te gourmet doživljaja. Od 2014. do danas osmišljeni su novi inovativni načini kako na dnevnoj bazi napuniti veliki broj e-vozila (cca 50-70) tijekom 8 dana, koliko reli traje i prelazi udaljenost 1200-1500 km, što je realizirano kroz koncept punjenja u hotelima u kojima sudionici odsjedaju, bez kojeg reli ne bi bilo moguće ni organizirati. Projekt donosi dobrobit čitavoj lokalnoj zajednici gdje se održava, bilo konkretno financijsku ili promotivnu.
»» www.nikolateslaevrally.com.hr
»» Opširnije o projektu [pdf]

  

Prikaži