Top news

Istra, Zagreb i Dubrovnik postali Virtuoso Digital Destination

Prve u Europi: Destinacije ISTRA, ZAGREB I DUBROVNIK postale VIRTUOSO DIGITAL DESTINATION

Istra, Zagreb i Dubrovnik još su jednom predstavljeni kao vrlo atraktivne i tražene destinacije među američkim turistima više platežne moći, zahvaljujući suradnji konzorcija Virtuoso i triju turističkih zajednica koje dugi niz godina ulažu u promociju na sjevernoameričkom tržištu.

Virtuoso Digital Destination (VDD) je najnoviji zajednički projekt Turističke zajednice Istarske županije, Turistička zajednica grada Zagreba i Turističke zajednice grada Dubrovnika koji je osigurao veći prostor i platformu za opsežniju prezentaciju ponuda ovih destinacija, edukaciju te interakciju s Virtuosovom mrežom agencija i turističkih savjetnika.

Zahvaljujući svojim turističkim zajednicama, Istra, Zagreb i Dubrovnik su prve europske destinacije koje sudjeluju u projektu Digital Destination, i to odmah nakon Australije, Kanade i Los Cabosa. Projekt virtualnih destinacija osmišljen je s ciljem poboljšanja iskustva korištenja platforme Virtuoso.com, vodeće globalne mreže specijalizirane za iskustvena i luksuzna putovanja, nudeći sveobuhvatnu platformu posvećenu atraktivnim odredištima.

Kombinacijom vizualno privlačnog dizajna, iskustveno pisanog i atraktivnog video sadržaja te ciljanih marketinških kampanja, VDD nadilazi tradicionalne metode vidljivosti i promocije destinacije te učinkovito pridonosi rastu interesa potencijalnih posjetitelja.

Povodom predstavljanja projekta Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije istaknuo je sljedeće: „Iako američko tržište u ukupnom udjelu na području Istre ne ulazi u top 10 najznačajnijih tržišta, ono je za Istru itekako važan segment. Ta činjenica posebno vrijedi za period u zimskim mjesecima, pred i posezoni, kao i u cjenovno višem razredu kvalitetnijeg smještaja, kada ne samo Amerikanci, već i gosti s drugih dalekih tržišta pod okriljem Virtuosa u većem broju posjećuju Istru. Taj trend je značajno veći i uočljiviji od kada je Istra postala Virtuoso preferred partner. Biti dio ove velike obitelji za Istru je posebno važno jer veliku pažnju posvećujemo održivom i odgovornom razvoju s jedne strane, dok su s druge strane inovativni razvojni projekti, povezani s wellbeingom, zdravljem, pomlađivanjem i dugovječnošću, nešto što Virtuosovi gosti itekako cijene, prepoznaju i kupuju. Na razini Istre godišnje se investira oko 300 milijuna eura u novi razvoj, podizanje razine kvalitete smještaja i usluge, u podizanje konkurentnosti svih destinacija u Istri, pa je zajedničko partnerstvo s Virtuosom od neprocjenjive važnosti.“ 

Virtuoso Istria

Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba je izjavila: „Tržište SAD-a predstavlja ključno daleko tržište na kojem kontinuirano provodimo promociju Zagreba u proteklih nekoliko godina. Izuzetan interes za Zagreb potvrđen je rezultatima prvog dijela ove godine, koji ukazuju da su gosti iz SAD-a vodeći po broju ostvarenih dolazaka i noćenja među stranim posjetiteljima. Konkretno, s više od 30.000 dolazaka i 67.000 noćenja, Amerikanci bilježe porast od 11 posto u odnosu na prethodnu godinu. Fokus Virtuosa na luksuz i prilagođena iskustva putovanja izdvaja ga kao vrhunski resurs za one koji traže jedinstvene i visokokvalitetne turističke doživljaje pa je sudjelovanje u ovom projektu prirodan slijed naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, posebno zato jer su slične ciljane marketinške kampanje uspješno potaknule rast aktivnosti i angažmana agencija/savjetnika za putovanja i njihovih klijenata. Naime, prema dostupnim podacima, ovaj projekt je do sada rezultirao nekoliko puta većim porastom interesa za promovirana odredišta, što ukazuje na učinkovitost kampanje u privlačenju i zadržavanju pažnje putnika za iskustvena putovanja.“

Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miroslav Drašković poručio je: „S obzirom na dosadašnje uspjehe u privlačenju američkih turista, vjerujemo da će sudjelovanje u projektu Virtuoso Digital Destination dodatno unaprijediti našu turističku ponudu i učvrstiti poziciju Dubrovnika kao prestižne destinacije na globalnoj razini. Ova suradnja omogućit će nam da se detaljnije predstavimo i pokažemo sve čari Dubrovnika kroz prilagođene marketinške kampanje i sadržaje visoke kvalitete, naglašavajući autentičnost i jedinstvenost našeg grada. Možemo se pohvaliti nizom ponuda za luksuzne putnike, uključujući posjete povijesnim znamenitostima, vrhunske gastronomske doživljaje i luksuzan smještaj. Izravni letovi između Dubrovnika i Sjedinjenih Američkih Država ne samo da olakšavaju putovanje, već i omogućuju većem broju turista da dožive sve što naš grad nudi, od predivnih plaža i otoka do kulturnih događanja svjetske klase. Američko tržište je u porastu svake godine, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu, u 2024. bilježimo rast od 13 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima. Ova impresivna statistika potvrđuje rastući interes američkih turista za Dubrovnik, čineći naš grad nezaobilaznom destinacijom za luksuzna putovanja.”

Javier Guillermo, direktor Virtuosovih strateških partnerstava dodao je: „Virtuoso Digital Destination ostvario je uspjeh i pokazao se vrlo učinkovitim među putnicima visoke platežne moći. Naime, VDD i popratne digitalne kampanje za Kanadu, Australiju i Los Cabos potakle su značajan rast interesa i angažmana ciljanih korisnika, nadmašujući rezultate drugih destinacijskih stranica. Uspjeh projekta mjeri se u rastu rezervacija za putovanje u spomenute destinacije.”

Za kreiranje sadržaja za hrvatske destinacije Istru, Zagreb i Dubrovnik zaslužni su djelatnici turističkih zajednica, Virtuosov tim te nekoliko eminentnih novinara, dobrih poznavatelja ljepota Hrvatske – Kristin Vuković, David Farley i Alex Crevar.

Sadržaj je dostupan na poveznici: www.virtuoso.com/travel/destinations/europe/croatia

Podsjetimo, Virtuoso je vodeća globalna mreža za luksuzna putovanja koja okuplja agencije s više od 20 tisuća savjetnika za putovanja i 2.200 partnera (hotele, vile, turoperatore, DMC-e, kompanije za krstarenja, turističke zajednice itd.). U industriji putovanja Virtuoso je sinonim za stručnost, sigurnost, povjerenje i visokokvalitetnu uslugu.

[26/06/2024]


Njemački chef Jan Hartwig, nositelj tri MICHELINOVE zvjezdice, boravi u Istri

ATP Plava Laguna Croatia Open u Umagu od 19. do 27. srpnja

Decanter 2024 Winners Showcase by Vinistra

Istra ponovno proglašena najboljom svjetskom maslinarskom regijom

Petu godinu zaredom Istra je najbolja ekstra djevičanska maslinarska regija svijeta

Otkrijte Istru biciklom i vlakom kroz ICARUS

Wine day ponovno otvara vrata vinskih podruma

Istra sedmi put najbolja svjetska regija djevičanskog ulja

Dvije Michelinove zvjezdice po prvi puta stigle u Istru i Hrvatsku

Prikaži