Dani hrvatskog turizma, Hvar, 24. - 25.10.
Među glavnim temama godišnjeg skupa turističkih djelatnika o utjecaju kreativnih industrija na turizam
Dani hrvatskog turizma (DHT), tradicionalni susret turističkih djelatnika te svih dionika u turističkom sustavu Republike Hrvatske,kojeg organiziraju Ministarstvo turizma, Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica ove se godine država u Hvaru 24. i 25. listopada. Sudionike očekuju brojna zanimljiva predavanja, radionice, skupovi i dodatni sadržaji u kojima će sudjelovati svjetski poznati strani i domaći turistički stručnjaci.
Bit će govora o odnosu filmske industrije i turizma, izgradnji Hrvatske kao nacionalnog brenda, Hrvatskoj kao novoj gastro ikoni u Europi, vidljivosti i promotivnoj važnosti turističkih blogera.Kolika je povezanost između njih kao kreativnih industrija i turizma, potvrdit će kroz bogat program ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma stručnjaci svjetskog glasa.
Hrvatska - nova gastro ikona Europe
U postojećoj strategiji razvoja turizma do 2020. godine gastronomija i enologija izdvojene su kao jedan od ključnih turističkih proizvoda na kojima će se u budućnosti graditi razvoj turizma u Hrvatskoj, a panel „Hrvatska - nova gastro ikona Europe“ ima za cilj odgovoriti na pitanja koje su odrednice uspješnog gastro turizma, što se dobiva razvojem gastro turizma, kakva je njegova horizontalna i vertikalna povezanost, koji su faktori uspjeha te koje mjesto zauzima Hrvatska na europskoj gastronomskoj karti. Stavljajući u fokus autohtone proizvode kao što su bijeli tartuf i vino, pokrajina Alba se pozicionirala kao svjetski poznati gastro brend, svojevrstan centar gastronomije pod UNESCO-vom zaštitom te ujedno i kao jedna od najvećih koncentracija restorana s Michelinovim zvjezdicama na jednom području, a pokrajinu će na ovom panelu predstaviti generalni direktor Turističke zajednice Alba Bra Langhe Roero Mauro Carbone..
Turistička zajednica Istre dugi niz godina sustavno provodi edukaciju upravo na polju enogastronomije, a upravo se netom nakon Dana hrvatskog turizma, 29. i 30. listopada u Rovinju održava i četvrto izdanje konferencije Istria Gourmet Festival
» opširnije: www.istra.com/gourmetfestival
Filmska industrija i turizam
Hrvatska je posljednjih godina prirodna scenografija brojnih filmskih blockbustera, serija i reality showova. Autentične lokacije hrvatskih turističkih destinacija kulisa su brojnih scena poznatih filmova, a kreativnim turističkim uslugama koje uključuju obilazak lokacija snimanja, izrade autentičnih suvenira ili storytellinga, razvija se novi turistički proizvod koji doprinosi cjelokupnoj turističkoj konkurentnosti zemlje. Zašto se snima u Hrvatskoj, što to donosi lokalnoj sredini te kakvo je stanje u ostalim zemljama Europske unije i izvan nje, okupljenima će u sklopu panela „Filmska industrija i turizam“, odgovoriti predstavnici hrvatske i svjetskih filmskih industrija.
Turistički blogeri - zanimanje iz snova. Mit ili stvarnost?“
Društveni mediji omogućuju modernim turistima informiranje, sudjelovanje i interakciju na različitim platformama. Suvremeni društveni mediji promijenili su način na koji ljudi razmišljaju i dijele svoja iskustva s putovanja te su ujedno i dobar promotivni alat za marketing u turizmu. Što od toga imaju turistički blogeri, a što destinacije i smještajni objekti koje posjećuju, otkrit će poznati blogeri i inflenceri.
» Detaljni program i prijavnica [Ministarstvo turizma]