Top news

Istarska promotivna kampanja u Ljubljani

 

Rovinj
Ove godine Istra očekuje veliki broj slovenskih turista, pa je u Ljubljani pokrenuta velika promotivna kampanja. Pedesetak billboarda i city lightova krase frekventne lokacije u gradu novim vizualima i sloganom: Life as it should be - Življenje kot bi moralo biti...

S obzirom da Slovenija predstavlja drugo najjače tržište u Istri, Turistička zajednica Istarske županije je u glavnom gradu željela predstaviti novo strateško partnerstvo sa svjetski poznatim klubom FC Bayern Münchenom, a time i nove atraktivne vizuale na kojima su prikazani snimljeni Bayernovi igrači koji su interpolirani na važnim, odnosno 'iconic' pozicijama u Istri.


Wine Day - Dan otvorenih vinskih podruma: 26/05

Slavljenička Vinistra simbol zajedništva i uspjeha istarskih vinara

National Geographic Traveller o istarskoj glazbi, plesu i povijesti

Rim Tim Tagi Dim: Baby Lasagna osvojio srca s najveće pozornice Europe

Grand prix Zlatna penkala za online reportažu mađarskih novinarki o Istri

Četiri nagrade Simply the Best istarskim projektima

Održana svečana promocija vodiča Flos Olei 2024

Ponuda Istre na sajmu E BIKE DAYS u Münchenu 2024

Istra i Hrvatska partneri Europske rukometne federacije

Prikaži